• Svar på tråden Idol-2009
  • Monaaa
    vackrastarflow skrev 2009-09-23 20:36:47 följande:
    är det där jag känner igenom honom från?! aaaah tack! Mariette gillar jag också! Har några andra personliga favoriter men är inte så bra på namn Jo Joy gillar jag!
    Varsågod.
    Jag är själv kass på namn. Men just i det här fallet hade jag faktiskt fört några anteckningar.
    Har även satt plus på Clara Hagman och Emma Strålin, fast just nu minns jag inte alls vilka de är.
    Vad gäller Joy (henne minns jag) så får hon det nog svårt på grund av att hon förmodligen är lite på fel ställe, så att säga. Men man vet aldrig. Jag gillar henne.

Ska tillägga att jag inte ser dagens program just nu, så jag vet inte vad som händer.
  • vackrastarflow
    Monaaa skrev 2009-09-23 20:44:09 följande:
    Varsågod. Jag är själv kass på namn. Men just i det här fallet hade jag faktiskt fört några anteckningar. Har även satt plus på Clara Hagman och Emma Strålin, fast just nu minns jag inte alls vilka de är. Vad gäller Joy (henne minns jag) så får hon det nog svårt på grund av att hon förmodligen är lite på fel ställe, så att säga. Men man vet aldrig. Jag gillar henne. Ska tillägga att jag inte ser dagens program just nu, så jag vet inte vad som händer.
    Clara är tjejen med det lockiga håret *minns*
  • Abandoned

Wiee

♥ Panda - Anne M - Fragile Angel - EXPOSED - Neurotic - Abandoned ♥
  • xxmeyaxx

Clara är kanon

« Feel the magic of Meya »
  • ElinOlsson

Jag hörde en av mina favvolåtar!
    Från Armageddon

• xxmeyaxx

Clara kommer ju från samma fritidsgård som Alice (tvåan från förra året).
    Fritidsgården Helges, i Gävle, som satsar på unga talanger.

Molly Sandén går bl.a. där också..

• vackrastarflow

får vi se några låtar innan det slutar idag tror ni?

• vackrastarflow

Thilda gillar jag förresten! Sen kom jag på en favvis till, den polska tjejen, men hon kom nog inte vidare?

• ElinOlsson

Happ, fick skäll av sonen för jag poppade IDOL för högt på TV:n.

-Kan du inte stänga av den där tv:n? Jag försöker sova!!!
    /Alvin, snart 5 år.

• xxmeyaxx

Intelligent uttalande av Thilda:

"Jag drömmer om att vara med i Idol. Det gör vi nog alla som är här, annars hade man ju inte sökt"..