-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Men åh! Varför inte ens låta oss veta om hon gick vidare eller inte. Hade hellre sett mer av framträdandena än allt detta tjfsande som förmodligen är tänkt att bygga upp spänningen...*mutter*
Jag gillar den unga tjejen från Bagges 10:a (Tove?), Calle, Erik och killen som fick sjunga för Bagge på stationen (Carl?). Fy vad dålig jag är på namn
-
Tror min sambo sa att han var 85, så ca 24 år och det kan väl stämma rätt braMammaMiia88 skrev 2009-09-24 21:00:08 följande:någon här som snappat upp hur gammal Calle är???????? -
Erik vinner alltihopa, sanna mina ord!
-
Tant Groda skrev 2009-09-24 21:03:32 följande:
Tror min sambo sa att han var 85, så ca 24 år och det kan väl stämma rätt brahmmm..inte säker alltså...nån annan som vet?
nämligen MEGA lik en calle från k-stad jag "haft trevligt med när jag var ca 15 år",
vet dock atrt han var lika gammal som mig den calle...alltså en 88a....säker att han inte är de? -
MammaMiia88 skrev 2009-09-24 21:08:49 följande:Tant Groda skrev 2009-09-24 21:03:32 följande:Calle är från kristianstad...men min sambo kan ha sagt att han var 5 år yngre än han oxå och då är han en 88
hmmm..inte säker alltså...nån annan som vet?nämligen MEGA lik en calle från k-stad jag "haft trevligt med när jag var ca 15 år",vet dock atrt han var lika gammal som mig den calle...alltså en 88a....säker att han inte är de? -
Tant Groda skrev 2009-09-24 21:10:10 följande:
Calle är från kristianstad...men min sambo kan ha sagt att han var 5 år yngre än han oxå och då är han en 88det stämmer:), sökte nu på google o de står att han e 20 år ( 21 i år)...hahahahaha fan det ÄR han jag va på konfirmationsläger med i 8an o sen träffades en gång trill på ett diskotek o nuppade i skogen ;-D..hahahahaham, VISSTE väl att jag kände igen han :), hihi -
Vilka sätter ni som topp3, då?
Jag tror på Erik, Eddie och Tove -
Jag håller med om Tove och Erik men vill ha med Carl Chapal i topptrion om jag får bestämmaSilverkatten06 skrev 2009-09-24 21:29:38 följande:Vilka sätter ni som topp3, då? Jag tror på Erik, Eddie och Tove
-
Från de ena till de andra han åh kommer inte på va han heter men han den "äldre" 37åringen norrlänning e han tror ja lite rund ljushårig kort hänger ni me på vem ja menar, Har inte han medverkat i fame factory som gick för ett par år sedan på tv? tycker ja känner igen honom o kan fan itne släppa de hahahahahahahhashahahahahaaha. elle e ja konstig hihi?
-
Mrs K skrev 2009-09-24 21:48:52 följande:
Jag håller med om Tove och Erik men vill ha med Carl Chapal i topptrion om jag får bestämmaJa, han är inte heller så dum