-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Det hoppas jag med!Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-25 11:58:48 följande:Hoppas Durna åker ut i dag.
Hon är ju jätte dålig! Fattar inte hur hon kunde gå vidare från första början
-
Vad sa de till den här Annie Fredriksson, finns det med någonstans? Eller kan man bara se henne sjunga då man tittar på allas auditions?
-
Tittade just på auditions WEBB:en med Annie Fredriksson "If I were a boy". Kan tänka mig att de sa något om att hon pekade på dem hela tiden. (?)
Annars var det väl lite synd att hon åkte ut va?
(sånt här som gör att man tröttnar på Idol på vägen) -
Inte jag heller. Tror mycket p.g.a hennes utseende. En söt flicka med rådjursögon.zagolik skrev 2009-09-25 12:24:33 följande:Det hoppas jag med! Hon är ju jätte dålig! Fattar inte hur hon kunde gå vidare från första början -
stör mig på en sak- när någon i idol intervjuas står det på tvskärmen anna andersson kalmar- men när de intervjuar Piotr står det Kock- jaha vem bryr sig liksom!?!
-
Det har jag missat i alla fall, men löjligt alltså att de har så.Hejpådig skrev 2009-09-25 13:04:26 följande:stör mig på en sak- när någon i idol intervjuas står det på tvskärmen anna andersson kalmar- men när de intervjuar Piotr står det Kock- jaha vem bryr sig liksom!?! -
Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-25 13:06:01 följande:
Det har jag missat i alla fall, men löjligt alltså att de har så.kolla nästa gång så ska du få se....är man speciell för man är kock o kan sjunga kanske
-
det ska ja göraHejpådig skrev 2009-09-25 13:09:41 följande:Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-25 13:06:01 följande: kolla nästa gång så ska du få se....är man speciell för man är kock o kan sjunga kanske -
Ja,men sen sjunger ju kasst. Hon är så barnslig med tycker jag. Tycker faktiskt inte hon är söt allsJag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-25 13:01:31 följande:Inte jag heller. Tror mycket p.g.a hennes utseende. En söt flicka med rådjursögon.
Ha,ha...det har jag med tänkt på!!!Hejpådig skrev 2009-09-25 13:04:26 följande:stör mig på en sak- när någon i idol intervjuas står det på tvskärmen anna andersson kalmar- men när de intervjuar Piotr står det Kock- jaha vem bryr sig liksom!?!
-
Kanske...ha,ha!Hejpådig skrev 2009-09-25 13:09:41 följande:Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-25 13:06:01 följande: kolla nästa gång så ska du få se....är man speciell för man är kock o kan sjunga kanske