-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
hehe okej :PLantani skrev 2009-09-24 22:34:41 följande:Det kan säkert va att han kommer ifrån tyringe, har nämligen en annan kompis som kände igen honom och hon kommer ifrån tyringe. Nä jag var inte på lägret
minns en annan från lägret oxå, en tanja, nån du vet?
haha jag blev så paff idag när jag kom på vem de va, satt o stor garvade i soffan xD -
jag tror tjejen med cendrefärgat långt lockigt permanentat hår vinner!! Hon lät lite som Bonnie Tyler och sjöng och spelade gitarr under auditionen... Clara kanske hon hette!??
-
Ingen aning om vem det ärMammaMiia88 skrev 2009-09-24 22:37:59 följande:hehe okej :P minns en annan från lägret oxå, en tanja, nån du vet? haha jag blev så paff idag när jag kom på vem de va, satt o stor garvade i soffan xD
-
okej, bara kolladeLantani skrev 2009-09-24 22:42:06 följande:Ingen aning om vem det är
-
Har ni kollat klippet på Durnas framträdande på tv.se? Man hör juryn diskutera lite där...
-
-
Jag gillar Calle, tjejen med dreadsen, Joy, en blond tjej från "Bagges tia" och så även 16-åringen som sjöng med Jon och en kille till när de gjorde en sång ihop.
Hon åkte ju tyvärr ut, och det var synd för hon hade en ball unik röst.
Mehmet var också cool. -
Jag gillar också Calle och så tjejen med dreadsen, mariette eller något sånt va?
-
Hoppas Durna åker ut i dag.
-
Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-25 11:58:48 följande:
Hoppas Durna åker ut i dag.hoppas verkligen jag med!!!