• Svar på tråden Idol-2009
  • Silverkatten06

Äsch, råkade posta innan jag skrev klart. Tror tyvärr inte att Carl har nån chans sen när fjortisarna börjar rösta...

• Ciliaja

jag gillar sabina (?) och tova mest tror jag haha

• Mrs K
    Silverkatten06 skrev 2009-09-24 21:51:18 följande:
    Äsch, råkade posta innan jag skrev klart. Tror tyvärr inte att Carl har nån chans sen när fjortisarna börjar rösta...
    Nej, han skulle kunna bli som "Rock-Robin" var för mig förra året. Jag trodde han satt hur säkert som helst men icke....
  • Lantani
    MammaMiia88 skrev 2009-09-24 21:08:49 följande:
    Tant Groda skrev 2009-09-24 21:03:32 följande: hmmm..inte säker alltså...nån annan som vet? nämligen MEGA lik en calle från k-stad jag "haft trevligt med när jag var ca 15 år", vet dock atrt han var lika gammal som mig den calle...alltså en 88a....säker att han inte är de?
    Calle är född 88
  • MammaMiia88
    Lantani skrev 2009-09-24 22:21:01 följande:
    Calle är född 88
    jo jag såg de sen :)
  • ensampappa

Mariette vinner det är en kvinnas tur i år.

• Lantani
    MammaMiia88 skrev 2009-09-24 22:26:33 följande:
    jo jag såg de sen :)
    hehe läste att du varit på konfermationsläger med honom. Var detta i nära kristianstad? :-P Jag umgicks en del med calle för några år sedan på fester och så
  • MammaMiia88
    Lantani skrev 2009-09-24 22:30:47 följande:
    hehe läste att du varit på konfermationsläger med honom. Var detta i nära kristianstad? :-P Jag umgicks en del med calle för några år sedan på fester och så
    jag kommer faktiskt inte ihåg vart lägret var nånstans...var du där eller?:P
    för det är vel calle som bodde i tyringe innan han flyttade till k-stad?..så jag inte gjort bort mig helt alltså
  • Lantani
    MammaMiia88 skrev 2009-09-24 22:32:23 följande:
    jag kommer faktiskt inte ihåg vart lägret var nånstans...var du där eller?:P för det är vel calle som bodde i tyringe innan han flyttade till k-stad?..så jag inte gjort bort mig helt alltså
    Det kan säkert va att han kommer ifrån tyringe, har nämligen en annan kompis som kände igen honom och hon kommer ifrån tyringe. Nä jag var inte på lägret
  • MammaMiia88
    Lantani skrev 2009-09-24 22:34:41 följande:
    Det kan säkert va att han kommer ifrån tyringe, har nämligen en annan kompis som kände igen honom och hon kommer ifrån tyringe. Nä jag var inte på lägret
    hehe okej :P
    minns en annan från lägret oxå, en tanja, nån du vet?

haha jag blev så paff idag när jag kom på vem de va, satt o stor garvade i soffan xD