• Svar på tråden Idol-2009
  • Loup Garou

Konstigt jag var tvungen att prova en gång till för mannen min kunde inte heller rösta och jag kommer fram utan problem!

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Mrs K

Jag har också röstat på Calle (och läst ikapp, har ju inte dator och TV i samma rum). Gillar inte Piotr alls. Han känns verkligen inte som en artist för mig.

Går inte Calle vidare blir jag nog lite tjurig....men Erik vinner nog alltihop ändå tror jag, om inte någon av de andra tar enorma kliv framåt under tävlingen. Åh, vad spännande när det börjar "på riktigt". Då blir det ju mer musik också

• Lapplandspärlan

Jag är skitsur att "gulliplutt" tjejen gick vidare, man orkar ju inte lyssna på henne när hon ska låta så där...grrr...
    Ta Joy i stället förh-vete hon har ju åtmindstånde något att erbjuda!
    suck...

• vackrastarflow
    Lapplandspärlan skrev 2009-09-25 21:40:09 följande:
    Jag är skitsur att "gulliplutt" tjejen gick vidare, man orkar ju inte lyssna på henne när hon ska låta så där...grrr... Ta Joy i stället förh-vete hon har ju åtmindstånde något att erbjuda! suck...
    WORD!
  • microsoft

Jag hejar på Rasmus. Hoppas han vinner allt.

• MassiiMotoo
    Lapplandspärlan skrev 2009-09-25 21:40:09 följande:
    Jag är skitsur att "gulliplutt" tjejen gick vidare, man orkar ju inte lyssna på henne när hon ska låta så där...grrr...Ta Joy i stället förh-vete hon har ju åtmindstånde något att erbjuda! suck...
    Håller med!!

Ska rösta på Calle jag med, trots att de tar emot att rösta emot Piotr