• Svar på tråden Idol-2009
  • Ciliaja

missat hela veckan typ.. blå. får kolla repriserna i morgon. måste bara veta omm sabina gick vidare? (om de va så hon hette), kort svart hår som typ gick ner över ögonen lite..

• ming
    EllaBellaBus skrev 2009-09-26 08:55:23 följande:
    Tycker inte ni också att Erik ser lite undernärd ut? Pojken skulle behöva börja äta...
    Nä, men han har ett vääääldigt stort huvud...
  • vackrastarflow
    Ciliaja skrev 2009-09-26 10:29:39 följande:
    missat hela veckan typ.. blå. får kolla repriserna i morgon. måste bara veta omm sabina gick vidare? (om de va så hon hette), kort svart hår som typ gick ner över ögonen lite..
    Ja det gjorde hon
    Du kan se alla repriser redan nu på tv4s hemsida.
  • Ciliaja
    vackrastarflow skrev 2009-09-26 10:52:59 följande:
    Ja det gjorde hon Du kan se alla repriser redan nu på tv4s hemsida.
    Okej tack :D
    jag vet men min dator e på sitt segaste humör, så de kommer väl bara att buffra hela tiden :/
  • Puffalina

Calle kommer garanterat gå vidare! Top 5 i slutändan tror jag. Min klara favvo från dag1! Erik är jätteduktig men jag tror tyvärr inte han vinner . Tror en tjej kammar hem det iår. Erika, Tove elelr Clara gissar jag på!

• ming
    Puffalina skrev 2009-09-26 11:25:52 följande:
    Calle kommer garanterat gå vidare! Top 5 i slutändan tror jag. Min klara favvo från dag1! Erik är jätteduktig men jag tror tyvärr inte han vinner . Tror en tjej kammar hem det iår. Erika, Tove elelr Clara gissar jag på!
    Jag hoppas också att Calle går vidare! Han är en av mina favoriter också! Jag och sambon garvade ihjäl oss när han fortsatte att sjunga när han gick ut efter audition, så skön!
  • Lantani
    ming skrev 2009-09-26 13:01:06 följande:
    Jag hoppas också att Calle går vidare! Han är en av mina favoriter också! Jag och sambon garvade ihjäl oss när han fortsatte att sjunga när han gick ut efter audition, så skön!
    Hoppas och tror också på Calle. Gillar hans röst och charm sen är det ju rätt kul att någon man umgicks med innan kommit så långt
    Men bra är han, tror också han kommer på top 5 i idol.
  • Tant Groda

Calle har ju så mycket mer att visa och så mycket mera kvar att lära.
    Piotr känns redan som färdig, så idol känns lite som fel forum för honom

• MammaMiia88
    Lantani skrev 2009-09-27 08:59:40 följande:
    Hoppas och tror också på Calle. Gillar hans röst och charm sen är det ju rätt kul att någon man umgicks med innan kommit så långt Men bra är han, tror också han kommer på top 5 i idol.
    haha visst känns de så att bara för att man "känner,träffateller pratat med" att han ska gå vidare....rätt lustigt eller hur?

men jag hejjar oxå på calle, ...o KANSKE e de enbart bara för att jag nuppat honom
  • Lantani
    MammaMiia88 skrev 2009-09-27 09:11:41 följande:
    haha visst känns de så att bara för att man "känner,träffateller pratat med" att han ska gå vidare....rätt lustigt eller hur? men jag hejjar oxå på calle, ...o KANSKE e de enbart bara för att jag nuppat honom
    Haha