• Svar på tråden Idol-2009
  • ElinOlsson

Har man fått reda på omröstningen än? Mellan Carl och Piotr?

Jag har inte hängt med och hittar ingen info på de ställen jag orkat leta på

• Ciliaja

nu har jag kommit ikapp efter söndagesn alla repriser :)

Jag gillar varken calle eller piotr så för mig spelar de ingen roll vem som går vidare av dom två!

• Atamon
    ElinOlsson skrev 2009-09-28 14:59:51 följande:
    Har man fått reda på omröstningen än? Mellan Carl och Piotr? Jag har inte hängt med och hittar ingen info på de ställen jag orkat leta på
    Nej, det får man reda på ikväll.
    Här hittar du vilka fem killar som ska tävla i kväll och vilka låtar de ska ha, de två killarna som har flest röster ikväll går direkt vidare till fredagens tävling. De övriga kommer hamnar i juryns uppsamlingsheat för att eventuellt få en ny chans av juryn under fredagens direktsändning.
    www.tv4.se/1.1159456&
  • ElinOlsson
    Atamon skrev 2009-09-28 15:42:27 följande:
    Nej, det får man reda på ikväll. Här hittar du vilka fem killar som ska tävla i kväll och vilka låtar de ska ha, de två killarna som har flest röster ikväll går direkt vidare till fredagens tävling. De övriga kommer hamnar i juryns uppsamlingsheat för att eventuellt få en ny chans av juryn under fredagens direktsändning.www.tv4.se/1.1159456&
    Ah, tackar.
  • Pyff
    Atamon skrev 2009-09-28 15:42:27 följande:
    Nej, det får man reda på ikväll. Här hittar du vilka fem killar som ska tävla i kväll och vilka låtar de ska ha, de två killarna som har flest röster ikväll går direkt vidare till fredagens tävling. De övriga kommer hamnar i juryns uppsamlingsheat för att eventuellt få en ny chans av juryn under fredagens direktsändning.www.tv4.se/1.1159456&
    Jag håller på Calle (förutsätter att det är han som gått vidare) och Eddie ikväll
  • Lantani
    Pyff skrev 2009-09-28 18:04:53 följande:
    Jag håller på Calle (förutsätter att det är han som gått vidare) och Eddie ikväll
    Håller helt med dig.
  • ming

Vilka ska sjunga ikväll då? Killar eller tjejer eller blandat?

• Abandoned
    Mamsie skrev 2009-09-28 20:00:46 följande:
    *kastar fram chipsen och kastar sig själv i soffan* Heeeej!
    Heeej!
    ♥ Panda - Anne M - Fragile Angel - EXPOSED - Neurotic - Abandoned ♥