-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Vem är gulliplutt tjejen?Lapplandspärlan skrev 2009-09-25 21:40:09 följande:Jag är skitsur att "gulliplutt" tjejen gick vidare, man orkar ju inte lyssna på henne när hon ska låta så där...grrr...Ta Joy i stället förh-vete hon har ju åtmindstånde något att erbjuda! suck... -
Jag är rädd att Erik kommer råka ut för Danny-syndromet.Mrs K skrev 2009-09-25 21:05:18 följande:Jag har också röstat på Calle (och läst ikapp, har ju inte dator och TV i samma rum). Gillar inte Piotr alls. Han känns verkligen inte som en artist för mig. Går inte Calle vidare blir jag nog lite tjurig....men Erik vinner nog alltihop ändå tror jag, om inte någon av de andra tar enorma kliv framåt under tävlingen. Åh, vad spännande när det börjar "på riktigt". Då blir det ju mer musik också
Vara så självklar att alla röstar på honom att han åker ut.. -
Får inte hända! *greppar telefonen*xxmeyaxx skrev 2009-09-25 22:07:52 följande:Jag är rädd att Erik kommer råka ut för Danny-syndromet. Vara så självklar att alla röstar på honom att han åker ut..
-
Hon den där blonda kikki danielsson kopian. Som sjunger så där klämkäckt. kräks...Analoga skrev 2009-09-25 21:55:29 följande:Vem är gulliplutt tjejen? -
gud, jag står inte ut med Piotrs dialekt :P
-
Mariette hon är bäst.
-
Jag tycker att Tove är SÅ duktig...tror på henne! Ja, det var synd att inte Joy gick vidare, hon har så mycket mer att ge!
Jag tror att Tove, Calle, Erik och Mariette kommer att klara sig väldigt långt....någon av dem vinner i år!
-
Någon som vet när man får reda på vilken av calle och piotrs som går vidare?
-
på måndagLantani skrev 2009-09-26 07:36:42 följande:Någon som vet när man får reda på vilken av calle och piotrs som går vidare? -
Tycker inte ni också att Erik ser lite undernärd ut? Pojken skulle behöva börja äta...