• Svar på tråden Idol-2009
  • Emma83
    dio skrev 2009-09-30 20:56:40 följande:
    Åsså kikar dessa vackra smilgropar fram, jojo flickidol så det skriker om det, även gamla tanter som jag sitter och suktar bakom tv:n
    hihi håller lite med där
  • Misspiggy84

Loup Garou skrev 2009-09-30 20:55:55 följande:

Ikväll går Erik och han med STORA hål iöronen vidare! Hoppas jag i alla fall!
    han me stora hål i öronen e rasmus och ja han hoppas ja med går vidare... o erik ja han va grym oj..

sonen vakna lagom till erik skulle upp på sen o sjugan hans kommentar när de var klart Ooooj hahaha.
  • Trailer T

Jag fick lite Brian Adams vibbar av Erik

• Loup Garou
    Misspiggy84 skrev 2009-09-30 20:58:46 följande:
    Loup Garou skrev 2009-09-30 20:55:55 följande: han me stora hål i öronen e rasmus och ja han hoppas ja med går vidare... o erik ja han va grym oj..sonen vakna lagom till erik skulle upp på sen o sjugan hans kommentar när de var klart Ooooj hahaha.
    Aha det var Rasmus det!
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Misspiggy84

rasmus ska vidare inget snack hihihi

• vackrastarflow
    GossipGirl skrev 2009-09-30 21:15:37 följande:
    Det verkar rätt skoj.
    hallå... greys ju!
  • Atamon

Jag tror att Erik kommer att vara en av de som kommer ifråga om att vinna hela skiten i år. Han var ju jättebra! Helt underbar!
    Vem av de andra som jag tycker ska gå vidare har jag ingen aning om... Carl har jag gillat tidigare men han var ju inte direkt lysande ikväll, men det var ju ingen av de andra. Patrik tycker jag kunde ha nöjt sig med att ha varit med i en artistskola, det gick ju inte då, varför ska det gå nu?