-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Ja han har verkligen något. Undrar dock om det kommer gå hem hos småtjejerna som röstar... där tror jag Erik ligger bättre till. Fast jag tror ändå Calle kommer gå rätt långt om han sköter sig bra.sannispannisen skrev 2009-10-01 00:00:17 följande:åhh calle..är det den söta killen som sjöng acdc i förrgår? så gryyyymt charmig och ser sååå mysig ut. ha ha jag brukar verkligen inte kommentera killar på det viset, men han har verkligen nåt. -
Jag är iofs MEST kär i min sambo, så jag blir nog inte så svartsjukMammaMiia88 skrev 2009-10-01 00:08:14 följande:jaså du är kär i calle? ;-D ska jag göra dig svartsjuk??..mohahahahaha :D haha
Dessutom är Calle lite för ung för mig, men fantisera går ju!
-
det var mest på Ironi jag skrev detPoulain skrev 2009-10-01 09:06:39 följande:Jag är iofs MEST kär i min sambo, så jag blir nog inte så svartsjuk Dessutom är Calle lite för ung för mig, men fantisera går ju!
-
"på ironi" hihi....MammaMiia88 skrev 2009-10-01 09:55:50 följande:det var mest på Ironi jag skrev det -
Tror Erik kommer vinna hela skiten om han inte skulle sabba sig i framtida program men det tvivlar jag på.
Han sökte ju 2007 och jag "hejade" på honom där,tyckte han gjorde en jättebra audition men han åkte ju ut nästan direkt.
Nu kommer han nu och gör revansch på Svartling och hela fd juryn. -
Tror också att Erik vinner alltihop. Eller Clara Hagman, är ganska säker på att juryn tar med henne på fredag.
-
Den finns andra roliga trådar för sånt här men språkläraren in mig säger "med ironi" eller "jag var ironisk"...Bambiblogg skrev 2009-10-01 11:01:42 följande:"på ironi" hihi....
För övrigt gillar jag Mariette och Erik bäst hittills men Mariette kommer inte att vinna för hennes sätt går inte hem hos tittarna tror jag. -
BAHBambiblogg skrev 2009-10-01 11:01:42 följande:"på ironi" hihi....
, hahahaha..blev fel
-
Vilka tror ni på ikväll då? Jag känner inte att jag har så mycket koll på de som är med ikväll. Men Tove är ju väldigt duktig och sedan kanske Camilla, om hon gör bra ifrån sig. De andra tre tjejerna är jag inte så förtjust i alls, faktiskt.
-
tove är den enda jag gillar av dom som ska sjunga ikväll...16 år bara o sååååå duktig :)Poulain skrev 2009-10-01 12:48:08 följande:Vilka tror ni på ikväll då? Jag känner inte att jag har så mycket koll på de som är med ikväll. Men Tove är ju väldigt duktig och sedan kanske Camilla, om hon gör bra ifrån sig. De andra tre tjejerna är jag inte så förtjust i alls, faktiskt.