-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Camilla är nog den störigaste människan, jag bor i jämtland och det finns jätte många tjejer som är lik henne till sätt och utseende här. Jag tycker inte att hennes röst är jättespeciell heller, utan låter lite som kareoke eller after-ski som sagt.
-
Vem tror ni vinner Idol?? Om ni skulle gissa:) Och vem blir 2a resp 3a?
Svårt o säga ännu men jag TROR det kan bli så här.
JON vinner!
ERIK kommer 2a
MARINETTE blir 3a. -
av ikväll går nog tove vidare, sen vågar jag inte säga mer. Karolina har en bra röst men vailar (hur det nu stavas) för mycket, och rör sig och ser faktiskt ut som en tant. Reza har ju annars en helt ok röst.
-
Calle, Jon, Mariette, Erika, Erik, Rabih är vidare. Ikväll så går förmodligen: Tove och ? gå vidare (beror på hur bra de gör ifrån sig ikväll).
De tjejer hittills som kört och bör tas med är: Clara och Moa.
De killar som bör tas med är: Rasmus och (Nicklas helst eller Eddie eller Andreas)
Vi får se hur det går men jag hoppas att topp sex är:
Clara, Erika, Calle, Erik, Rasmus och sen sista ger jag till den som presterar bäst :) -
hmm svårt,Jessi1982 skrev 2009-10-01 15:29:54 följande:Vem tror ni vinner Idol?? Om ni skulle gissa:) Och vem blir 2a resp 3a? Svårt o säga ännu men jag TROR det kan bli så här. JON vinner! ERIK kommer 2a MARINETTE blir 3a.
1. ERIK
2. Mariette
3. Calle -
Om jag fick bestämma
1. Erik
2. Tove
3. Erika
Men jag tror det blir
1. Erik
2. Mariette
3. Jon (eller Calle, beroende på hur mycket han utvecklas på scen) -
Den här låten skulle passa perfekt till Erik!
-
Jag är med från början!!!
-
Är det bara jag som tycker Peter inte är så bra programledare? typ urusel. han passade bättre i förra delen av programmet...
-
De häckar ju på clarion, jag älskar deras konferensavd...eller fikat man får när man är på konferens där