• Svar på tråden Idol-2009
  • Aint Your Fairytale

Han har en ögoninflammation...

familj05 skrev 2009-10-01 21:13:22 följande:
    Hej!Har inte sett alla avsnitt denna vecka så jag undrar varför A har solglasögon på sig?
  • Aint Your Fairytale

Jag tror Tove och Karolina går vidare... Men jag hoppas INTE Karolina går vidare. Hon är duktig, men jag gillar inte hennes röst. Då finns det andra som jag gillar mera.

Tove är fortf min favvo...

• Suck och suck

Tove tyckte min sjuåriga dotter. Men jag tyckte även om Karolina (hon var ju helt fantastisk! ).

• Poulain

Jag tyckte ärligt talat att Reza var bäst ikväll. Så jävla duktig!! Jag hoppas att Reza och Karolina ELLER Tove. Ska bli spännande. Camilla var inte alls bra, de har rätt i att det känns som Wallmans, hon är alldeles för käck. Nicole var bara jobbig med hennes dans och man hörde liksom inte sången.

• Atamon
    Poulain skrev 2009-10-01 21:50:24 följande:
    Jag tyckte ärligt talat att Reza var bäst ikväll. Så jävla duktig!! Jag hoppas att Reza och Karolina ELLER Tove. Ska bli spännande. Camilla var inte alls bra, de har rätt i att det känns som Wallmans, hon är alldeles för käck. Nicole var bara jobbig med hennes dans och man hörde liksom inte sången.
    Håller med dig, Reza, Tove och Karolina var bra. Camilla kändes melodifestival (hon hade nog hämtat koreografi därifrån också) och Finlandsbåt, dessutom en av de sämsta versioner åtminstone jag har hört av den låten. Tycker att Karolina är lite lik Meryl Streep till utseendet
  • Poulain

Ja jag tycker Karolina är rätt ful ärligt talat, och de hade rätt i att hon kändes tantig och tråkig innan. Men nu när hon fått lite styling och coacing så blir det bättre

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Läste att hans hornhinnor höll på att lossna. Därför han har solbrillor på sig.

• giftgrodan
    Atamon skrev 2009-10-01 21:55:52 följande:
    Tycker att Karolina är lite lik Meryl Streep till utseendet
    Jaa, det är HENNE jag har tänkt på, utan att komma på det! Tack Tove är f ö väldigt lik Sahlene, tycker jag.
  • Poulain

Tove gjorde bra ifrån sig idag, tycker hon har verkat lite blyg innan, men hon verkar ju sprallig och go. Gör sig bra i tv.
    Spännande, snart börjar det!!