-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
jag var tvungen att blunda, stackars usch så jobbigt..
-
Hur lång tid tar det innan tabben är uppe på you tube tror ni? Jag vill se igen!
-
Usch, det var ju aspinsamt. Jag fattade ingenting. Jag tänkte först kanske att hon egentligen inte vara med i Idol och så blev hon glad för Karolinas skull.
Men sen verkade hon ju inte alls fatta nånting. Pinsamt att hon bara nästan hoppade på Jihde också. -
Jag tyckte riktigt synd om Camilla där. Hon måste helt enkelt ha missuppfattat det hela och trott att det var hon och inte Carolina som gått vidare. Oj, vad pinsamt att bli så glad och så blev det så fel...
-
Inte undra på att hon stod längst bak sedan när alla de som hoppas på en extra chans stod på scenen... hon skulle nog velat haft en skämskudde..ming skrev 2009-10-01 23:01:35 följande:Usch, det var ju aspinsamt. Jag fattade ingenting. Jag tänkte först kanske att hon egentligen inte vara med i Idol och så blev hon glad för Karolinas skull.Men sen verkade hon ju inte alls fatta nånting. Pinsamt att hon bara nästan hoppade på Jihde också. -
Där ser man! det hade jag inte ens läst. Men det är något med näsan, kindbenen och ögonen.ming skrev 2009-10-01 22:45:57 följande:På Idols hemsida säger hon att Meryl Streep skulle spela henne i filmen om hennes liv, eftersom folk har sagt att hon är lik henne. -
åh så det var så?
dom filmade ju på den andra, jag tänkte "varför filmar dom henne?" den andra hukade sig ju och såg galet lycklig ut, och tänkte aha - det var hon som gick vidare!
men sen..nä..nä helt sjukt, stackars henne. -
Ha ha ha Jag tyckte det var skitkul.
Hon var riktigt kass med..... -
-
Fast på ett sätt kan jag ju verkligen förstå att hon missuppfattade. För det stod mellan henne (Camilla) och Carolina, och det låter ju lite likt. Så stod hon säkert och tänkte i sitt huvud " säg Camilla säg Camilla säg Camilla säg Camilla", typ, och sen när Carolina knappt reagerade trodde hon väl att det var hon själv som hade hört fel först.