-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Det sskulle jag mycket väl kunna tänka mig! Men grejen är att det blir ganska förutsägbart i den genre han betraktar som "hans". När jag hör honom sjunga tänker jag på sångare som till exempel Anthony Hegarty. Med andra låtar skulle det kunna bli hur bra som helst!xxmeyaxx skrev 2009-11-06 20:11:51 följande:Rabih behöver ju verkligen möjligheten att kunna få välja sådana här låtar själv. Men jag vill fortfarande att han åker. Han har ingen power alls.. Tänk er en skiva med honom. -
en hel skiva shit jag tror jag svimmar. eller nej jag hade nog somnat om jag ska vara ärligxxmeyaxx skrev 2009-11-06 20:11:51 följande:Rabih behöver ju verkligen möjligheten att kunna få välja sådana här låtar själv. Men jag vill fortfarande att han åker. Han har ingen power alls.. Tänk er en skiva med honom.
-
ååh, jag gillar låten i toyotareklamen. Nån som vet vad den heter?
-
Rabih var tråkig idag.
Världens bästa låt, går det att säga? Hmm... -
En skiva med Rabih.. bra musik för att somna alltså

-
kanske ska köpa den till min yngsta sovvägrande ungexxmeyaxx skrev 2009-11-06 20:21:01 följande:En skiva med Rabih.. bra musik för att somna alltså
-
tänkte exakt detsamma när jag såg honom. eller betala för en konsert med 1,5 timme Rabih? Nein danke.xxmeyaxx skrev 2009-11-06 20:11:51 följande:Rabih behöver ju verkligen möjligheten att kunna få välja sådana här låtar själv. Men jag vill fortfarande att han åker. Han har ingen power alls.. Tänk er en skiva med honom. -
Det här är en av världens bästa låtar.
-
hahaKaxmaja skrev 2009-11-06 20:21:59 följande:kanske ska köpa den till min yngsta sovvägrande unge
Kanske det.
Mariette gör bra ifrån sig. -
Är inte mariette ovanligt dålig?? ja hon brukar ju va bra (åtminstone bättre än så här) är lite besviken gillar annars låten.