• Svar på tråden Idol-2009
  • aprilsill
    Malva05 skrev 2009-10-31 08:55:54 följande:
    Haha vist kan han sjunga men inte, bra..Sen angående vilka som röstar så skrev jag bara upp olika anledningar till varför folk röstar som dom gör, som sagt Eddie får nog många röster för att han ser bra ut , som sagt alla har olika kriterier , vist tror jag de flesta i Dorotea röstade på Erika , har jag inte sagt något om.. Som sagt vissa rösta säkert på henne för att hon är söt eller annat som sag..Tycker Eddie sjunger väldigr menlöst, ja han övertygar inte en om v han sjunger, och ja det finns fler som bör åka av olika anledningar..
    Och väldigt många i den här tråden kallar Erika för just, menlös....
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:00:54 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 08:55:54 följande: Och väldigt många i den här tråden kallar Erika för just, menlös....
    Ja klart folk får tycka de, vad är ditt problem? får inte folk tycka annat än dig???
  • aprilsill
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:04:49 följande:
    Ja klart folk får tycka de, vad är ditt problem? får inte folk tycka annat än dig???
    Mitt problem är ditt sätt att skriva, att det är en Självklarhet att Erika skulle ha fått stanna kvar, att alla borde fatta det. Det är mitt problem!
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:11:43 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:04:49 följande: Mitt problem är ditt sätt att skriva, att det är en Självklarhet att Erika skulle ha fått stanna kvar, att alla borde fatta det. Det är mitt problem!
    Vänd på det då, stör du dig lika mycket på de omvända då att folk tycker det är en självklarhet att hon borde åka ut och att att alla borde förstå de??? eller stör du dig på de jag skrev för att just du inte tycker som jag???

Som sagt vi tycker olika , så är det bara och vi har lika stor rätt båda 2 att tycka som vi gör..
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:11:43 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:04:49 följande: Mitt problem är ditt sätt att skriva, att det är en Självklarhet att Erika skulle ha fått stanna kvar, att alla borde fatta det. Det är mitt problem!
    Förresten om du får lista dom i vilken ordning tycker du dom borde komma från vinnare och till ven som bör åka nästa gång??
  • aprilsill
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:22:58 följande:
    Förresten om du får lista dom i vilken ordning tycker du dom borde komma från vinnare och till ven som bör åka nästa gång??
    Jag "vet" att Eddie kommer åka nästa vecka även om jag inte vill det. Sen vet jag även att han inte är bäst av dom som är kvar.
  • Malva05
    aprilsill skrev 2009-10-31 09:26:57 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:22:58 följande: Jag "vet" att Eddie kommer åka nästa vecka även om jag inte vill det. Sen vet jag även att han inte är bäst av dom som är kvar.
    Men vem är dina favorit??? ja hur vill du att dom ska komma ??
    Jag tycker Reza, Erik, calle , Tove, Mariette ,Eddie , Rabih

(Erika hörde till 1 av mina 4 favoriter, men nu är hon ju ute ur leken)
    så nu ser min lista ut så här..
  • Mrs K

Jag hade ju Erika som trea på min önskelista så idagsläget ser den ut såhär:
    Erik
    Tove
    Reza
    Mariette
    Eddie
    Calle
    Rabih

Jag kan nog komma att ändra mig på flera platser känner jag. Pendlar mycket mellan Erik och Tove i toppen där...