-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Ja precis... men det är rätt vanligt att områden runt LA ser ut så. Men med bergen i bakgrunden osv. Här är en bild som visar vår trädgård:Danitrass skrev 2009-10-30 23:09:19 följande:Coolt. Deras villaområde eller?
www.familjeliv.se/hem/vackrastarflow/gallery/php86ioxp.jpg -
Coolt. Men lite..torftig natur. Nästan lite ödsligt.vackrastarflow skrev 2009-10-30 23:19:05 följande:Ja precis... men det är rätt vanligt att områden runt LA ser ut så. Men med bergen i bakgrunden osv. Här är en bild som visar vår trädgård: www.familjeliv.se/hem/vackrastarflow/gallery/... -
Danitrass skrev 2009-10-30 23:24:50 följande:ja det är öken där ute (på riktigt alltså)... allt grönt är fejk och vattnat i all oändlighet. -
Förstår det. Öken skrämmer mig lite.vackrastarflow skrev 2009-10-30 23:26:18 följande:ja det är öken där ute (på riktigt alltså)... allt grönt är fejk och vattnat i all oändlighet.
-
Ja haha knasiga djur därute också ;) jag och mina polare stannade till i öknen mellan LA och Las Vegas för att kissa (det fanns inte överdrivet många toaletter på vägenDanitrass skrev 2009-10-30 23:30:26 följande:Förstår det. Öken skrämmer mig lite.
) och det rörde sig i alla buskar. Scary!
nu ska jag soooova! natti! -
Ja man blir ju lite fundersam att Erika fick åka hem.Man kan ju undra vad folken hör med.Jag tycker ju nog att Eddie kunde åkt hem.
-
datorn kronglande igår....
men såg programmet och tycker att Tove va bäst igår och Rabih va sämst -
Tyvär så här är det alltid, som sagt folk hör ju int utan går på helt annat, om nån är söt, har fina kläder , om dom kommer från samma ställe om nån gör nå fränt eller va juryn säger, ja de dom säger är ju lag(för många i alla fall) det sista folk tar in i va dom tycker är om personen i fråga kan sjunga..sallybuse skrev 2009-10-30 23:33:12 följande:Ja man blir ju lite fundersam att Erika fick åka hem.Man kan ju undra vad folken hör med.Jag tycker ju nog att Eddie kunde åkt hem.
Snart åker väl någon av de 2 populäraste ut oxå, ja för att alla röstar på Eddie och Rabih så inte dom ska åka ut (för att folk tycker dom är söta) och så glöms dom bra bort och åker ut bara därför, brukar va så varje år. -
Och vad är Erika då om inte enbart söt och tråkig? Eddie kan faktiskt också sjunga, fjantigt att påstå att han inte kan sjunga. Och ja du så vitt jag vet håller alla i Dorotea på Erika, men inte sjutton tror jag att alla i Sthlm röstar på Eddie. Så om det är någon som haft fördel där så är det Erika. En tråkig artist som inte hade tillräckligt med karisma åkte ut, ja karisma är också viktigt.Malva05 skrev 2009-10-31 08:15:05 följande:Tyvär så här är det alltid, som sagt folk hör ju int utan går på helt annat, om nån är söt, har fina kläder , om dom kommer från samma ställe om nån gör nå fränt eller va juryn säger, ja de dom säger är ju lag(för många i alla fall) det sista folk tar in i va dom tycker är om personen i fråga kan sjunga..Snart åker väl någon av de 2 populäraste ut oxå, ja för att alla röstar på Eddie och Rabih så inte dom ska åka ut (för att folk tycker dom är söta) och så glöms dom bra bort och åker ut bara därför, brukar va så varje år. -
Haha vist kan han sjunga men inte, bra..aprilsill skrev 2009-10-31 08:46:16 följande:Malva05 skrev 2009-10-31 08:15:05 följande: Och vad är Erika då om inte enbart söt och tråkig? Eddie kan faktiskt också sjunga, fjantigt att påstå att han inte kan sjunga. Och ja du så vitt jag vet håller alla i Dorotea på Erika, men inte sjutton tror jag att alla i Sthlm röstar på Eddie. Så om det är någon som haft fördel där så är det Erika. En tråkig artist som inte hade tillräckligt med karisma åkte ut, ja karisma är också viktigt.
Sen angående vilka som röstar så skrev jag bara upp olika anledningar till varför folk röstar som dom gör, som sagt Eddie får nog många röster för att han ser bra ut , som sagt alla har olika kriterier , vist tror jag de flesta i Dorotea röstade på Erika , har jag inte sagt något om.. Som sagt vissa rösta säkert på henne för att hon är söt eller annat som sag..
Tycker Eddie sjunger väldigr menlöst, ja han övertygar inte en om v han sjunger, och ja det finns fler som bör åka av olika anledningar..