• Svar på tråden Idol-2009
  • Mamsie

Men guuuuuv vilken tråkig stämning det är i tråden!
    Vart tog den sköna stämningen vägen? Är Idol på blodigaste allvar? Är ens en internetcommunity på blodigaste allvar?

Näh, fan, ta lite chips & coca cola och dunsa ner i TV-soffan.
    Sådärja, fram med livsglädjen så laddar vi för nästa fredag då vi hissar o dissar deltagare och Idolproduktionen och sedan lägger oss med ett leende på läpparna oavsett vem som blir kvar eller åker ut.

• Mrs K
    Mamsie skrev 2009-10-31 09:52:14 följande:
    Men guuuuuv vilken tråkig stämning det är i tråden! Vart tog den sköna stämningen vägen? Är Idol på blodigaste allvar? Är ens en internetcommunity på blodigaste allvar? Näh, fan, ta lite chips & coca cola och dunsa ner i TV-soffan. Sådärja, fram med livsglädjen så laddar vi för nästa fredag då vi hissar o dissar deltagare och Idolproduktionen och sedan lägger oss med ett leende på läpparna oavsett vem som blir kvar eller åker ut.
    Väl talat (Speciellt chipsbiten )
  • Kaxmaja
    Men guuuuuv vilken tråkig stämning det är i tråden! Vart tog den sköna stämningen vägen? Är Idol på blodigaste allvar? Är ens en internetcommunity på blodigaste allvar? Näh, fan, ta lite chips & coca cola och dunsa ner i TV-soffan. Sådärja, fram med livsglädjen så laddar vi för nästa fredag då vi hissar o dissar deltagare och Idolproduktionen och sedan lägger oss med ett leende på läpparna oavsett vem som blir kvar eller åker ut.
    PUSS
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Malva05
    [citat]
    [/citat

När får vi veta nästa veckas tema?? ja vart kan man smygläsa de?? eller är de först när vi får veta vilka låtar dom ska sjunga??
  • aprilsill
    Malva05 skrev 2009-10-31 10:11:12 följande:
    [citat]Men guuuuuv vilken tråkig stämning det är i tråden! Vart tog den sköna stämningen vägen? Är Idol på blodigaste allvar? Är ens en internetcommunity på blodigaste allvar? Näh, fan, ta lite chips & coca cola och dunsa ner i TV-soffan. Sådärja, fram med livsglädjen så laddar vi för nästa fredag då vi hissar o dissar deltagare och Idolproduktionen och sedan lägger oss med ett leende på läpparna oavsett vem som blir kvar eller åker ut.[/citatNär får vi veta nästa veckas tema?? ja vart kan man smygläsa de?? eller är de först när vi får veta vilka låtar dom ska sjunga??
    Låtar från 2009.
  • Pyff
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:11:38 följande:
    Förresten när i veckan får man tidigast veta viket nästa veckas tema är???
    Men hallå tjejer, ni som är såna inbitna IDOL-tittare - tittar ni inte på Eftersnack??? Där avslöjar de alltid nästa veckas tema.........på fredag är tydligen temat "Världens bästa låt 2009".
  • Pyff

Jag tycker Eddie är fascinerande på så sätt att ALLA 3 GGR han hängt löst så har han gjort ett 100 ggr bättre framträdande andra gången.............. Varför kan han inte plocka fram det första gången???

Sen kan jag för mitt liv verkligen inte fatta hur Rabih kan få vara kvar (inte ens hänga löst!!!) efter katastrofen igår???? Kan någon snälla förklara vad ni ser hos denna bebis-sjungande man? Alltså, visst är han söt och lite små-charmig när han pratar men när han sjunger ser han ju helt nollställd ut, inga känslor alls, bara helt nonchalant. Och sedan denna mesiga röst!! Igår var det såååå i otakt att det gjorde ont i mig :-] Och charmiga killar finns det ju gott om liksom.............Calle verkar ju jättemysig, Eddie är ju skitsnygg och verkar jättesnäll och Erik är ju söt som socker med världens charm. Nej jag förstår verkligen inte alls!

Mariette blir bara tråkigare och tråkigare...............zzzzzzzzzzzzzzzz.

Erika var färdig, tyckte inte det var speciellt trist att hon åkte ut.

Reza var så bra igår att jag hade gås-hud under hela framträdandet, vilket röst människan har alltså!!! Wow

Tycket juryn var orättvis mot Calle............Tove som var innan honom stod helt still och det klagade de inte på men Calle sa de till att han inte hade nån show fastän han ju till och med dansade lite, så där som bara Calle kan

Erik, jag säger bara EEEEEEERIIIIIIIIIK!! Fy fan va bra han är! Han bara MÅSTE vinna iår