-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
hahaha jo santHallonröd skrev 2009-11-20 20:42:41 följande:Ja men inte hela tiden...upp så där...i varenda jäkla låt...man kan ha handen lite lägre ibland, byta hand med micken osv... -
Han är lite småtjock.Eisa skrev 2009-11-20 20:44:49 följande:äsch det är bara jag som har en fixering vid långa smala män jämfört med min idealman är calle MYCKET GRAVT överviktig, men det tycker ju ingen annan att han är -
Aha, okejEisa skrev 2009-11-20 20:44:49 följande:äsch det är bara jag som har en fixering vid långa smala män jämfört med min idealman är calle MYCKET GRAVT överviktig, men det tycker ju ingen annan att han är
Ursäkta om jag lät "sur" skummade bara igenom inlägget och läste (såååååå tjock) hann väl överreagera lite kanske
-
jag uttrycker mig som en krattaLapplandspärlan skrev 2009-11-20 20:47:21 följande:Aha, okej Ursäkta om jag lät "sur" skummade bara igenom inlägget och läste (såååååå tjock) hann väl överreagera lite kanske
jag fattar att calle inte är jättetjock egentligen -
jo, hon är skitsnygg! men man har sett henne sätta sig i soffan med bägge benen uppe i kors på fåtöljen efter ett uppträdande... undrar om det är värst kvinnligt...? och hennes baggy jeans och stora tröjor .. näää inte kvinnligt.PixL skrev 2009-11-20 20:43:32 följande:Mariette är väl inte pojkaktig? Hon är jättekvinnlig och skitsnygg. -
naaaaaaw Toves farfar

-
ahhh va fint vilken känsla!
-
grinar i chipspåsen igen
-
jag fattar inte hur deltagarna kan sjunga dessa låtar utan att grina
-
Han hade noll koll på vad skulle säga, haha.