• Svar på tråden Idol-2009
  • Analoga

The Morticia skrev 2009-11-19 18:47:26 följande:

Jag tror att Reza åker ut imorgon. Hon har verkligen en otrolig röst men jag fattar aldrig vad hon säger eller sjunger. Hon mummlar och bryter samtidigt så det blir bara läten. Men rent tekniskt är hon nog den bästa av dem så det är samtidigt synd om hon åker ut.
    Tror också hon åker idag. Hon har egentligen en bra sångröst men allt förstörs av hennes hesa stämma tyvärr.

Har också svårt att höra vad hon säger; mumlar och bryter. För hennes eget bästa, om hon vill gå vidare i karriären, borde hon nog slipa till både svenskan och engelskan.
  • Frosk

Jag tror Reza och Mariette kommer hänga löst och att Reza åker. Jag vill gärna ha Mariette kvar ett tag till. Erik är ju grymt duktig, men lite trist också tycker jag...

• snillis

Jag tycker också att Erik är skittråkig och han får gärna ryka för min del.
    Calle är ju den som vuxit mest under programmets gång och det är verkligen kul att se hans utveckling.
    Mariette är jämn - aldrig riktigt dålig, oftast skitbra, och i förra veckans duett helt briljant.
    Tove är ojämn, bra ibland och riktigt dålig ibland.
    Reza har jättebra röst men har liksom inte _det_.

Framför allt är det svårt eftersom de som är kvar är så himla olika till stil och röst och allt.

• Mrs K

Nej, Erik är ju bäst av alla. Han får inte åka. Jag tror Reza eller Calle får åka hem ikväll men egentligen har jag svårt att säga någon som jag tycker ska åka ut. Nu börjar det bli svårt...men spännande...

• Lantani

Erik tycker jag helt klart är bäst av alla, men sen gillar jag calle också. Tror och hoppas att reza åker hem idag. Tycker Calle, Erik och Tove ska vara kvar till sist.

• Analoga

Är det någon som vet vad som händer i Idol framöver??

Ska de vara i Malmö nästa fredag tex?

• Tudor 05
    snillis skrev 2009-11-20 16:58:08 följande:
    Jag tycker också att Erik är skittråkig och han får gärna ryka för min del.Calle är ju den som vuxit mest under programmets gång och det är verkligen kul att se hans utveckling.Mariette är jämn - aldrig riktigt dålig, oftast skitbra, och i förra veckans duett helt briljant.Tove är ojämn, bra ibland och riktigt dålig ibland.Reza har jättebra röst men har liksom inte _det_.Framför allt är det svårt eftersom de som är kvar är så himla olika till stil och röst och allt.
    Jag håller med dig om precis allt!

För mig får gärna Erik eller Tove åka hem. Båda är duktiga, men jag gillar dem bara inte. Mariette eller Calle hejar jag på! Calle har utvecklats mest.
  • Abandoned

Nu skickar vi hem Calle eller Reza...

Αδράξτε την ημέρα