• Svar på tråden Idol-2009
  • snillis
    giftgrodan skrev 2009-11-20 21:01:02 följande:
    vad löjligt det är när de pratar om hur man "redan som liten var det självklart att han skulle bli artist" - är det inte det för ungefär 90 % av alla barn? *arg smiley*
    '
    Ja men gud, alla har väl en video från barndomen där man står och sjunger och spexar typ, eller?
  • snillis
    Eisa skrev 2009-11-20 21:02:16 följande:
    Erik kallar sin pappa för "baby" i låten.
    Hahaha....
  • Hallonröd
    Eisa skrev 2009-11-20 21:02:16 följande:
    Erik kallar sin pappa för "baby" i låten.
    Ja men guuud det tänkte jag med på....blir lite fel...elelr mycket fel skulle jag vilja säga...
    // Bad sound kills good music...
  • Malva05
    Hallonröd skrev 2009-11-20 21:02:36 följande:
    Faan nu grinar nästan jag...den här låten är så fin...och han gör den bra...
    här rullar nån tår
  • Frosk

Jag fattar inte varför juryn inte gnäller på att Erik är förutsägbar? Tycker bara han gör samma typ av låtar hela tiden.

• Hallonröd
    Frosk skrev 2009-11-20 21:04:41 följande:
    Jag fattar inte varför juryn inte gnäller på att Erik är förutsägbar? Tycker bara han gör samma typ av låtar hela tiden.
    Är det nån som är förutsägbar så är det Mariette och det har juryn sagt till henne en gång till och med...
    // Bad sound kills good music...
  • Lapplandspärlan
    Eisa skrev 2009-11-20 20:50:37 följande:
    naaaaaaw Toves farfar
    Åh vad jag håller med Min farfar är död sedan länge men det sved i hjärtat vill jag lova! Gulligt....
  • Eisa
    Lapplandspärlan skrev 2009-11-20 21:05:56 följande:
    Åh vad jag håller med Min farfar är död sedan länge men det sved i hjärtat vill jag lova! Gulligt....
    när dog din farfar? min dog 1993 efter middagen, gick mkt fort
  • snillis
    Hallonröd skrev 2009-11-20 21:05:43 följande:
    Är det nån som är förutsägbar så är det Mariette och det har juryn sagt till henne en gång till och med...
    Jag håller absolut inte med där.
    Hon har ju gjort massa olika låtar och är grymt flexibel i stilar, röst etc.
    Väldigt kompetent är hon!