• Svar på tråden Idol-2009
  • LJ2

står fortfarande fast vid vad jag sa första gången jag hörde erik.. han kommer vinna.. han e så grym!! *personlig åsikt nu!!!*

* 3 underbara busfrön *
  • Eisa

En jäkla tur att ingen har barn, för då hade de kanske sjungit till sina barn och då hade jag grinat ihjäl mig.

• Eisa
    LJ2 skrev 2009-11-20 21:08:22 följande:
    står fortfarande fast vid vad jag sa första gången jag hörde erik.. han kommer vinna.. han e så grym!! *personlig åsikt nu!!!*
    hoppas du har rätt
  • Hallonröd
    snillis skrev 2009-11-20 21:07:30 följande:
    Jag håller absolut inte med där.Hon har ju gjort massa olika låtar och är grymt flexibel i stilar, röst etc.Väldigt kompetent är hon!
    Nej nej nej...rösten är bra och ganska variabel men inte hur hon rör sig på scenen
    // Bad sound kills good music...
  • Malva05

Fy va duktig denna tjej är, fattat inte.. Hon lär bli nå stort, även om folk inte fattar det nu i idol så kommer hon bli stor, på nått sätt..

• Hallonröd

Vilken grej det skulle vara om tv4 hade tagit dit Rezas mamma...som kom inte på scenen nu....

• snillis

Idag är Reza verkligen bra - jag måste nog ändra mig om vem jag vill skall ryka idag

• Hallonröd

Ja men en videohäsning var ju ok också...gud vad kul för Reza...{#lang_emotions_sunny}...nu har jag gråten i halsen igen {#lang_emotions_cry}

• snillis

Olala, ny blev det snyftigt.
    Och Jihde är så himla gullig hela tiden.