-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Men varför fick vi inte se nåt från Bagges tur runt i Sverige?
-
va ingen bagge-turné idag? *surar*
-
pratar du om mig nu??dio skrev 2009-09-15 20:57:23 följande:Tönt!
-
Det skulle man kunna trovackrastarflow skrev 2009-09-15 20:58:47 följande:pratar du om mig nu??
men jag refererade till fjortisflickan med det yviga håret, men det kanske passar in på dig likaså?
-
Tre kronor nu...vackrastarflow skrev 2009-09-15 20:56:07 följande:jag har irriterat mig hela kvällen på en sak. kaffekopparna. de kostar väl 2 kr per styck på IKEA? man skulle ju kunna tro att de kunnat lägga liiiite mer på det
Vi såg det också, men så kom jag på att det är ju fullständigt ok faktiskt; det ger ju signaler om att de inte är så fruktansvärt diviga eller att pengarna slösas på oväsentligheter.
(Undrar vad de äter för lunch?) -
Jag tyckte faktiskt inte att hon var så himla bra, hon den sista. Rätt tråkig. Jag gillar inte när de ska skrika istället för att sjunga.
-
min syrra har de där lite dyrare filippa K eller nåt sånt...aj säger jag bara. Öron är grejjenvackrastarflow skrev 2009-09-15 20:58:17 följande:de är ju skitstöriga att hålla i man bränner fingrarna av sig! ja jag har erfarenhet! fram för koppar med öron nu!
-
Tricket är att inte hälla fullt! Till första kanten räckermodestyclara skrev 2009-09-15 21:01:17 följande:min syrra har de där lite dyrare filippa K eller nåt sånt...aj säger jag bara. Öron är grejjen
-
blir ju ingen glad av ;-P jag vill ha minst 5 dl i min koppElinOlsson skrev 2009-09-15 21:03:28 följande:Tricket är att inte hälla fullt! Till första kanten räcker
-
Ahaah, okih. Vi har våra som "allroundglas" och är lite mysiga att duka med *s*ElinOlsson skrev 2009-09-15 21:03:28 följande:Tricket är att inte hälla fullt! Till första kanten räcker
Men nu fick jag tipset om hur man kan ha dem till varma drycker också. Tack!