-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
-
Me too!!!!Abandoned skrev 2009-09-16 18:34:01 följande:Filippa K-muggarn is da shit. I love them . Har 8 stycken. www.rorstrand.se/web/rorstrandwww.nsf/pages/4...!OpenDocument&Expand=2
-
Hur många avsnitt till är det innan de är färdig med auditions ute i svergie och ska till stockholm och ta ut de 10 bästa?
-
*Har laddat upp med milkshake och placerar mig i soffan*
-
haha fick precis veta att en släkting (avlägsen sådann) var med i gårdagensprogram
han gick INTE vidare
-
Har snart ätit upp godiset som var tänkt till Idol, menmen.
Mannen nattar Villevalle, han BORDE somna innan 20.
-
jag ska förvisso inte klaga, jag har 8 muggar från Indiska som liknar dessa (mina har blått "gammeldags" kinamönster)fabler skrev 2009-09-16 14:12:48 följande:hahahahaha jag älskar mina flippa K muggar att både dricka kaffe o te ur. Men jag har ju även mjölk i så de blir ju inte jätte varmt. Fast te dricker jag helst ur STOR kopp så man slipper fylla på så ofta. Happ då va man själv ikväll med sonen så då va de bara o hoppas han somnar i vettig tid.
1.bp.blogspot.com/_oq_xe-w4uIk/Sdu2Iync0NI/AAAAAAAAIQY/mA7Qh0vm720/s400/muggar.bmp
men man måååååste ha mjölk i
eller brygga kaffe i min kaffekokare som bara värmer kaffet pyttelite.
snart dags för dagens Idol! -
-
Jag e här men fick precis min nya data framför mig och har massor att leka med i den
¨så jag vet inte hur aktiv jag kommer att vara 
-
gillar Baggedio skrev 2009-09-16 19:51:25 följande:MysBagge: www.tv4.se/1.1207475/2009/09/15/chatten_med_a...