-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
men du vet väl inte att anledningen var hans läggning??modestyclara skrev 2009-09-16 20:27:27 följande:men hon/han kunde ju sjunga? lite skumt att de ratar så många pga utseende/läggning idag tycker jag...
de höll ju på att kugga skotertjejen pga klämkäckhet. rösten är inte allt. -
fast hon är ju ingen självklar idol tycker jag, även om hon kan sjunga.Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-16 20:24:09 följande:Jag visste att Tilda skulle gå vidare. Hon har sjungit sen hon var liten och uppträtt med shower. -
Ja tror inte att hon blir en idol, men det var bra att hon gick vidare.fabler skrev 2009-09-16 20:28:45 följande:fast hon är ju ingen självklar idol tycker jag, även om hon kan sjunga. -
kan hon ha liiiite mer smink på sig?
-
HAHA!!
Tänkte just detsamma -
bagge ä så jäkla skön
-
kul om inte annat att man har nån här ifrån. är inte ofta nån man känner igen går vidare. men hade vart roligare med nån man kunde tro lite mer på.Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-16 20:29:53 följande:Ja tror inte att hon blir en idol, men det var bra att hon gick vidare. -
åh denna sista... jag har gåshud på armarna! hon var grym!
-
ja herregud, jag trodde sminktäcket skulle spricka... den senaste tjejen lät väldigt mycket som sanna nielsen
inget för mig... -
haha!modestyclara skrev 2009-09-16 20:30:54 följande:kan hon ha liiiite mer smink på sig?