• Svar på tråden Idol-2009
  • ming

Sluta mesa er, jag har aldrig öron på mina muggar och jag tänker bara att pain is just weakness leaving the body liksom!

• Kaxmaja
    ming skrev 2009-09-15 21:20:03 följande:
    Sluta mesa er, jag har aldrig öron på mina muggar och jag tänker bara att pain is just weakness leaving the body liksom!
    ha ha ha

Jag e mesigast. Jag dricker inte kaffe eller The
  • vackrastarflow
    dio skrev 2009-09-15 21:00:13 följande:
    Det skulle man kunna tro men jag refererade till fjortisflickan med det yviga håret, men det kanske passar in på dig likaså?
    alltid
    Mamsie skrev 2009-09-15 21:00:39 följande:
    Tre kronor nu... Vi såg det också, men så kom jag på att det är ju fullständigt ok faktiskt; det ger ju signaler om att de inte är så fruktansvärt diviga eller att pengarna slösas på oväsentligheter. (Undrar vad de äter för lunch?)
    Så kan man ju se det. Men man ska vara lite divig inom musikbranschen, så vi har nån att höja till skyarna
  • Mynta
    Kaxmaja skrev 2009-09-15 21:20:36 följande:
    ha ha ha Jag e mesigast. Jag dricker inte kaffe eller The
    Du och jag Zezzan, du och jag.
  • Kaxmaja
    Mynta skrev 2009-09-16 13:08:14 följande:
    Du och jag Zezzan, du och jag.
    Unga och snygga {#lang_emotions_dreamer}

Nej fan det var ingen spegel jag såg det var visst häntextra jag kollade i
  • fabler
    Kaxmaja skrev 2009-09-16 13:40:12 följande:
    Unga och snygga Nej fan det var ingen spegel jag såg det var visst häntextra jag kollade i
    hahahahaha

jag älskar mina flippa K muggar att både dricka kaffe o te ur. Men jag har ju även mjölk i så de blir ju inte jätte varmt. Fast te dricker jag helst ur STOR kopp så man slipper fylla på så ofta.

Happ då va man själv ikväll med sonen så då va de bara o hoppas han somnar i vettig tid.
    elias är världens sötaste!!!
  • kicki08

Tjing får man vara med i den här tråden?
    Igår var det ju från Gävle och det är min hemstad. Kände inte igen någon dock...
    Men tyckte dom va helt okej dom som gick vidare

Ikväll smäller det igen. Hoppas att barnen vill somna i tid som sagt

• Kaxmaja
    kicki08 skrev 2009-09-16 17:58:40 följande:
    Tjing får man vara med i den här tråden? Igår var det ju från Gävle och det är min hemstad. Kände inte igen någon dock... Men tyckte dom va helt okej dom som gick vidare Ikväll smäller det igen. Hoppas att barnen vill somna i tid som sagt
    Nej nej nej alla som heter Kicki är bannlysta från våra Idol trådar ;- SJÄLVKLART ska du vara med här gumman.
Svar på tråden Idol-2009