-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
han de visade allra sist, som ska sjunga imorgon, var inte det han från den där såpan om två tvillingar som blir kära i varandra? "Skilda världar" hette den va?
-
Det ska bli intressantdio skrev 2009-09-16 20:59:25 följande:Vaaaaaa???? Var det Bengt Dahlkvist???? Daniel i skilda världar?? Jag kräääääks!!!
-
Va? Var det??? Fan vad sjukt.dio skrev 2009-09-16 20:59:25 följande:Vaaaaaa???? Var det Bengt Dahlkvist???? Daniel i skilda världar?? Jag kräääääks!!! -
aaah jag totalmissade det! men det ska bli sååå kul att se på!giftgrodan skrev 2009-09-16 20:59:32 följande:han de visade allra sist, som ska sjunga imorgon, var inte det han från den där såpan om två tvillingar som blir kära i varandra? "Skilda världar" hette den va? -
Japp, någon av kvällstidningarna hade med en notis för någon vecka sedan om att han skulle delta.dio skrev 2009-09-16 20:59:25 följande:Vaaaaaa???? Var det Bengt Dahlkvist???? Daniel i skilda världar?? Jag kräääääks!!!
Gav inte han ut en skiva som floppade totalt, eller har jag drömt det?
-
hihi ja , min kollega jobbar inom tvproduktion och hon sa att han skulle vara med, hade glömt det, ska bli kul å se =)dio skrev 2009-09-16 20:59:25 följande:Vaaaaaa???? Var det Bengt Dahlkvist???? Daniel i skilda världar?? Jag kräääääks!!! -
Det har jag ett svagt minne avMynta skrev 2009-09-16 21:06:19 följande:Japp, någon av kvällstidningarna hade med en notis för någon vecka sedan om att han skulle delta. Gav inte han ut en skiva som floppade totalt, eller har jag drömt det?
hahahaha
Min favorit hittills är absolut Alexander Eriksson.! -
hur lär det där... menade väninna =) ska nog gå o lägga mig tror jag börjar svamla en massa nu =)Emma83 skrev 2009-09-16 21:09:42 följande:hihi ja , min kollega jobbar inom tvproduktion och hon sa att han skulle vara med, hade glömt det, ska bli kul å se =) -
kul hur man kan känna igen folk man inte sett på tio år, från ett ensekundsklipp
-
Hehe vem kan glömma hans fula nuna?giftgrodan skrev 2009-09-16 21:11:09 följande:kul hur man kan känna igen folk man inte sett på tio år, från ett ensekundsklipp