• Svar på tråden Idol-2009
  • giftgrodan

han de visade allra sist, som ska sjunga imorgon, var inte det han från den där såpan om två tvillingar som blir kära i varandra? "Skilda världar" hette den va?

• Lantani
    dio skrev 2009-09-16 20:59:25 följande:
    Vaaaaaa???? Var det Bengt Dahlkvist???? Daniel i skilda världar?? Jag kräääääks!!!
    Det ska bli intressant
  • Eisa
    Vaaaaaa???? Var det Bengt Dahlkvist???? Daniel i skilda världar?? Jag kräääääks!!!
    Va? Var det??? Fan vad sjukt.
  • vackrastarflow
    giftgrodan skrev 2009-09-16 20:59:32 följande:
    han de visade allra sist, som ska sjunga imorgon, var inte det han från den där såpan om två tvillingar som blir kära i varandra? "Skilda världar" hette den va?
    aaah jag totalmissade det! men det ska bli sååå kul att se på!
  • Mynta
    Japp, någon av kvällstidningarna hade med en notis för någon vecka sedan om att han skulle delta. Gav inte han ut en skiva som floppade totalt, eller har jag drömt det?
  • Emma83
    hihi ja , min kollega jobbar inom tvproduktion och hon sa att han skulle vara med, hade glömt det, ska bli kul å se =)
  • dio
    Mynta skrev 2009-09-16 21:06:19 följande:
    Japp, någon av kvällstidningarna hade med en notis för någon vecka sedan om att han skulle delta. Gav inte han ut en skiva som floppade totalt, eller har jag drömt det?
    Det har jag ett svagt minne av hahahaha

Min favorit hittills är absolut Alexander Eriksson.!
  • Emma83
    Emma83 skrev 2009-09-16 21:09:42 följande:
    hihi ja , min kollega jobbar inom tvproduktion och hon sa att han skulle vara med, hade glömt det, ska bli kul å se =)
    hur lär det där... menade väninna =) ska nog gå o lägga mig tror jag börjar svamla en massa nu =)
  • dio
    giftgrodan skrev 2009-09-16 21:11:09 följande:
    kul hur man kan känna igen folk man inte sett på tio år, från ett ensekundsklipp
    Hehe vem kan glömma hans fula nuna?
Svar på tråden Idol-2009