• Svar på tråden Idol-2009
  • missteddy
    dio skrev 2009-09-16 20:39:21 följande:
    Haha Patrik är väl lite av en lokal kändis här i Piteå har för mig att han var med i Fame Factory eller nåt liknande för några år sen
    stämmer om jag inte minns fel så kom han tvåa efter en ljus tjej som jag inte kommer på vad hon heter kan det vara sandra? hon sjäng alla fall för estland på melodifestovalen ett år
  • Atamon
    dio skrev 2009-09-16 21:25:03 följande:

mer jag lyssnar på honom, ju mer fashinerad blir jag över hans röst! Hoppas han gör bra ifrån sig och går vidare! (och nej jag pratar inte om Daniel i Skilda världar utan Alexander Eriksson
    Jag tycker också att han var bra! och också Calle, killen som sjöng hela vägen ut från studion

• Atamon
    Mynta skrev 2009-09-16 21:06:19 följande:
    Japp, någon av kvällstidningarna hade med en notis för någon vecka sedan om att han skulle delta. Gav inte han ut en skiva som floppade totalt, eller har jag drömt det?
    Ingen aning om någon skiva men harför mig att han reser runt till olika städer och har karaokekvällar på pubar/restauranger .. har för mig att jag har sett nöjesannonser om det
  • Aint Your Fairytale

Någon mer än jag som blev helt fängslad av den sista tjejen som fick guldbiljett av Anders Bagge på hans roadtrip som visades igår?!

Guud, jag började gråta när jag hörde henne... Blev helt rörd och rös.

Vilken röst alltså.

• udda3
    GossipGirl skrev 2009-09-17 14:58:58 följande:
    Någon mer än jag som blev helt fängslad av den sista tjejen som fick guldbiljett av Anders Bagge på hans roadtrip som visades igår?! Guud, jag började gråta när jag hörde henne... Blev helt rörd och rös. Vilken röst alltså.
    hon 16 åringen eller? hon va sjukt duktig o väldigt söt
  • Aint Your Fairytale

Ja det kanske hon var... Hon hade på sig en ljusblå skjorta och sååå mörkbruna och vackra ögon. Blont hår.

udda3 skrev 2009-09-17 15:39:48 följande:
    hon 16 åringen eller? hon va sjukt duktig o väldigt söt
  • udda3

hon sjöng väl samma låt, the greatest love, som Zara Larsson i talang??

• Aint Your Fairytale

Om jag ska vara ärlig så minns jag inte alls vad hon sjöng... Bara att hennes underbara röst och söta utseende etsade sig fast i mitt minne. *ler*

udda3 skrev 2009-09-17 15:42:11 följande:
    hon sjöng väl samma låt, the greatest love, som Zara Larsson i talang??
  • vackrastarflow

pallar inte ens att titta på Bengan...

Svar på tråden Idol-2009