• Svar på tråden Idol-2009
  • dio

Vad är det med de där såpa skådisarna? Visst var det förra året som den där Henrik från Vänner och fiender sökte?

• vackrastarflow
    dio skrev 2009-09-16 21:16:02 följande:
    Vad är det med de där såpa skådisarna? Visst var det förra året som den där Henrik från Vänner och fiender sökte?
    att du minns namnet är well imponerande
  • Emma83
    giftgrodan skrev 2009-09-16 21:11:09 följande:
    kul hur man kan känna igen folk man inte sett på tio år, från ett ensekundsklipp
    han ser likadan ut =)
  • dio
    vackrastarflow skrev 2009-09-16 21:16:50 följande:
    att du minns namnet är well imponerande
    Du, jag kan klå det Jag har haft hans autograf i mina ägor Inte för att jag tyckte om honom utan för att mina vänner i tonåren fixade den åt mig som ett skämt
  • dio

Ju mer jag lyssnar på honom, ju mer fashinerad blir jag över hans röst! Hoppas han gör bra ifrån sig och går vidare! (och nej jag pratar inte om Daniel i Skilda världar utan Alexander Eriksson

• Loup Garou

Den som fastnat på mitt minne httills är Kalle

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • vackrastarflow
    dio skrev 2009-09-16 21:23:40 följande:
    Du, jag kan klå det Jag har haft hans autograf i mina ägor Inte för att jag tyckte om honom utan för att mina vänner i tonåren fixade den åt mig som ett skämt
    nu kräktes jag lite i min mun

jag har dock Friends autografer, så jag ska inget säga. Och då menar jag naturligtvis inte Friends som i den amerikanska serien... tyvärr.
  • Mrs K

Jag är kass på namn. Kommer mer ihåg vissa ansikten. Ingen klar superfavorit för mig än. Men jag brukar ändra mig lite under resans gång, även om jag fastnade för Alice rätt tidigt förra året.

• Loup Garou

Annars vart ju Malena el vad "hon" hette bra ju

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Tinko
    Mynta skrev 2009-09-16 20:23:29 följande:
    Det VAR en transa va?!
    Han är mycket riktigt en transa. Patrik heter han och är drottningen/kungen (?) av karaoke här i Ume. Bara för att klargöra, såg att nån undrade, så är han inte gay.
Svar på tråden Idol-2009