-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Vad är det med de där såpa skådisarna? Visst var det förra året som den där Henrik från Vänner och fiender sökte?
-
att du minns namnet är well imponerandedio skrev 2009-09-16 21:16:02 följande:Vad är det med de där såpa skådisarna? Visst var det förra året som den där Henrik från Vänner och fiender sökte?
-
han ser likadan ut =)giftgrodan skrev 2009-09-16 21:11:09 följande:kul hur man kan känna igen folk man inte sett på tio år, från ett ensekundsklipp -
Du, jag kan klå detvackrastarflow skrev 2009-09-16 21:16:50 följande:att du minns namnet är well imponerande
Jag har haft hans autograf i mina ägor
Inte för att jag tyckte om honom utan för att mina vänner i tonåren fixade den åt mig som ett skämt
-
Ju mer jag lyssnar på honom, ju mer fashinerad blir jag över hans röst! Hoppas han gör bra ifrån sig och går vidare! (och nej jag pratar inte om Daniel i Skilda världar
utan Alexander Eriksson -
Den som fastnat på mitt minne httills är Kalle

-
nu kräktes jag lite i min mundio skrev 2009-09-16 21:23:40 följande:Du, jag kan klå det Jag har haft hans autograf i mina ägor Inte för att jag tyckte om honom utan för att mina vänner i tonåren fixade den åt mig som ett skämt
jag har dock Friends autografer, så jag ska inget säga. Och då menar jag naturligtvis inte Friends som i den amerikanska serien... tyvärr. -
Jag är kass på namn. Kommer mer ihåg vissa ansikten. Ingen klar superfavorit för mig än. Men jag brukar ändra mig lite under resans gång, även om jag fastnade för Alice rätt tidigt förra året.
-
Annars vart ju Malena el vad "hon" hette bra ju

-
Han är mycket riktigt en transa. Patrik heter han och är drottningen/kungen (?) av karaoke här i Ume. Bara för att klargöra, såg att nån undrade, så är han inte gay.Mynta skrev 2009-09-16 20:23:29 följande:Det VAR en transa va?!