• Svar på tråden Idol-2009
  • Emma83
    Loup Garou skrev 2009-09-18 20:55:01 följande:
    Yes Erik gick vidare =o)
  • Kaxmaja
    fabler skrev 2009-09-18 20:50:38 följande:
    så mys de bara går när man sitter själv i soffan o svullar de här va ett spännande moment tycker jag.
    synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar.

nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet *børjar få kramp i skinkorna*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • modestyclara
    Kaxmaja skrev 2009-09-18 20:56:00 följande:
    synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar.nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet *børjar få kramp i skinkorna*
  • fabler
    synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar. nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet *børjar få kramp i skinkorna*
    fatta snygg häck du kommer få.
    elias är världens sötaste!!!
  • Loup Garou
    synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar.nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet *børjar få kramp i skinkorna*
    Ojdå avancerad amningsteknik *s
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Kaxmaja

man stavar som en kratta då man rumphoppar här i soffan

• Kaxmaja
    kicki08 skrev 2009-09-19 09:17:23 följande:
    Jag missa hela idol igår Båda grabbarna skulle läggas precis då. *suck*
    tusan.
  • vackrastarflow

Jag missade också Idol igår... Men på förmiddagen hade jag hämtat min inspelningsbara digitalbox så jag har sett det nu (vilken underbar underbar maskin!!) Roligt avsnitt!! Sååååå kul att Nils dök upp Jag diggar dessa människor som vågar röra sig utanför ramarna. Och han sjöng absolut helt ok!
    Rätt folk gick vidare från andra chansen tycker jag också. De borde helt enkelt ta en tjej och en kille varje gång som standard.

• Kaxmaja
    vackrastarflow skrev 2009-09-19 10:59:48 följande:
    Jag missade också Idol igår... Men på förmiddagen hade jag hämtat min inspelningsbara digitalbox så jag har sett det nu (vilken underbar underbar maskin!!) Roligt avsnitt!! Sååååå kul att Nils dök upp Jag diggar dessa människor som vågar röra sig utanför ramarna. Och han sjöng absolut helt ok! Rätt folk gick vidare från andra chansen tycker jag också. De borde helt enkelt ta en tjej och en kille varje gång som standard.
    Åhh jag hade ALDRIG överlevt utan PVR dekodern Spelar in typ ALLT. Eller rättare sagt jag seriekopplar så jag äns slipper tänka på att spela in
Svar på tråden Idol-2009