-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Loup Garou skrev 2009-09-18 20:55:01 följande:Yes Erik gick vidare =o)
-
synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar.fabler skrev 2009-09-18 20:50:38 följande:så mys de bara går när man sitter själv i soffan o svullar de här va ett spännande moment tycker jag.
nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet
*børjar få kramp i skinkorna*
-
Kaxmaja skrev 2009-09-18 20:56:00 följande:synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar.nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet *børjar få kramp i skinkorna*
-
fatta snygg häck du kommer få.Kaxmaja skrev 2009-09-18 20:56:00 följande:synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar. nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet *børjar få kramp i skinkorna* -
Ojdå avancerad amningsteknik *sKaxmaja skrev 2009-09-18 20:56:00 följande:synd att min unge har fått før sdig att det ær tøntigt att amma så jag missar.nu har jag dock kommit på ett sätt. om jag sitter och spænnerr rumpan så att jag hoppar så tar han brøstet *børjar få kramp i skinkorna* -
man stavar som en kratta då man rumphoppar här i soffan

-
Jag missa hela idol igår
Båda grabbarna skulle läggas precis då. *suck* -
kicki08 skrev 2009-09-19 09:17:23 följande:Jag missa hela idol igår Båda grabbarna skulle läggas precis då. *suck*
tusan.
-
Jag missade också Idol igår... Men på förmiddagen hade jag hämtat min inspelningsbara digitalbox så jag har sett det nu (vilken underbar underbar maskin!!)
Roligt avsnitt!! Sååååå kul att Nils dök upp
Jag diggar dessa människor som vågar röra sig utanför ramarna. Och han sjöng absolut helt ok!
Rätt folk gick vidare från andra chansen tycker jag också. De borde helt enkelt ta en tjej och en kille varje gång som standard. -
Åhh jag hade ALDRIG överlevt utan PVR dekodern Spelar in typ ALLT. Eller rättare sagt jag seriekopplar så jag äns slipper tänka på att spela invackrastarflow skrev 2009-09-19 10:59:48 följande:Jag missade också Idol igår... Men på förmiddagen hade jag hämtat min inspelningsbara digitalbox så jag har sett det nu (vilken underbar underbar maskin!!) Roligt avsnitt!! Sååååå kul att Nils dök upp Jag diggar dessa människor som vågar röra sig utanför ramarna. Och han sjöng absolut helt ok! Rätt folk gick vidare från andra chansen tycker jag också. De borde helt enkelt ta en tjej och en kille varje gång som standard.