-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Själv har jag en mycket välanvänd inspelningsbar dvd.
Det är ju kanon att kunna spela in hur mycket som helst.
vackrastarflow skrev 2009-09-19 10:59:48 följande:Jag missade också Idol igår... Men på förmiddagen hade jag hämtat min inspelningsbara digitalbox så jag har sett det nu (vilken underbar underbar maskin!!) Roligt avsnitt!! Sååååå kul att Nils dök upp Jag diggar dessa människor som vågar röra sig utanför ramarna. Och han sjöng absolut helt ok!Rätt folk gick vidare från andra chansen tycker jag också. De borde helt enkelt ta en tjej och en kille varje gång som standard.Kaxmaja skrev 2009-09-19 11:02:21 följande:Åhh jag hade ALDRIG överlevt utan PVR dekodern Spelar in typ ALLT. Eller rättare sagt jag seriekopplar så jag äns slipper tänka på att spela in -
I löööve it. Man åker bort en vecka och vips har man 400timmar att kolla på när man kommer hemGossipGirl skrev 2009-09-19 11:04:51 följande:Själv har jag en mycket välanvänd inspelningsbar dvd. Det är ju kanon att kunna spela in hur mycket som helst.
-
det finns väl på tv4play?kicki08 skrev 2009-09-19 09:17:23 följande:Jag missa hela idol igår Båda grabbarna skulle läggas precis då. *suck* -
Det är jobbigt dock ifall man är borta en länge tid och har jättemycket inspelat att se... Man får kolla nonstop i dagar, haha...
Haha, näedå men det känns nästan som det. 
Kaxmaja skrev 2009-09-19 11:09:44 följande:I löööve it. Man åker bort en vecka och vips har man 400timmar att kolla på när man kommer hem -
Ja förstå att jag överlevt utan inspelningsmöjligheter de senaste åren... Ofattbart!Kaxmaja skrev 2009-09-19 11:02:21 följande:Åhh jag hade ALDRIG överlevt utan PVR dekodern Spelar in typ ALLT. Eller rättare sagt jag seriekopplar så jag äns slipper tänka på att spela in
Jag har dessutom fått 100 kanaler mer typ
Sjukt ju! Jag kommer aldrig komma ur soffan nu! Tur det bara var de tre första månaderna
-
Total ofattbart. Du får spela in ALLT sen kan man snabbspolavackrastarflow skrev 2009-09-19 11:41:07 följande:Ja förstå att jag överlevt utan inspelningsmöjligheter de senaste åren... Ofattbart! Jag har dessutom fått 100 kanaler mer typ Sjukt ju! Jag kommer aldrig komma ur soffan nu! Tur det bara var de tre första månaderna
Så gör jag med de mesta
-
Börjar nästa steg nästa vecka, alltså nästa utgallring?!
-
Tänkte just eftersom det var andra chansen igår...

GossipGirl skrev 2009-09-19 13:05:18 följande:Börjar nästa steg nästa vecka, alltså nästa utgallring?! -
Ja missa gårdagens avsnitt när går de i repris?_:S
-
Imorgon från 11:30-15:30 går veckans avsnitt i repris.

Misspiggy84 skrev 2009-09-19 17:42:38 följande:Ja missa gårdagens avsnitt när går de i repris?_:S