-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
har jag inte bara 5?? hihifabler skrev 2009-09-21 11:23:08 följande:näää 3 av de 6 du har i bloggen tror jag på.
vilka tror du på av dom då`?
www.longgone.blogg.se -
jamen, nejmen... vad i..??
Ingen Idol ikväll? Neejeh, det är ju måndag!
*asg* Jahapp, då får jag väl slötitta på nåt annat istället. Kan ju inte låta chipsen förfaras
-
honom missade jag nog när jag kolla runt bland de som kom vidare.. men jag tror jag minns honom vagt.. ska kolla!Lantani skrev 2009-09-21 19:48:55 följande:Tant Groda skrev 2009-09-21 18:56:08 följande: Håller med dig. Han är grym hoppas hoppas han kommer till final -
Nopp jag räkna några ggr innan jag fatta att jag inte räkna feludda3 skrev 2009-09-21 19:50:08 följande:har jag inte bara 5?? hihi vilka tror du på av dom då`? www.longgone.blogg.se
men jag tror på 1,2 och 6 tror jag på. Sen tror även jag på Calle.
-
ha ha.. de missade jag totalt, fast egentligen är det sju, fast jag bara syfta på en av de som bagge valt ut.. hihifabler skrev 2009-09-21 21:29:10 följande:Nopp jag räkna några ggr innan jag fatta att jag inte räkna fel men jag tror på 1,2 och 6 tror jag på. Sen tror även jag på Calle.
knasigt -
TS
programmet vi älskar att hata? Programmet vi alla älskar menar du väl
Nu ska det bli riktigt roligt, slutauditions, så slipper man se alla dryga töntar som inte kan sjunga. Har redan några favoriter...Operakillen och västeråskillen ligger högt och 37-åringen. Tyvärr ingen tjej som stuckit ut ännu...
-
Tv 4 Play???Mamsie skrev 2009-09-21 19:41:18 följande:Hej på er! Som vanligt så har jag varit utan TääVää torsdag-söndag. Och vi har ingen inspelningsbar box/DVD-spelare. VHS-en ligger kvar i källaren... Well well, jag lär ju se vilka som går vidare framöver, dvs vilka som ska följas under hösten. *hämtar chipsskålen* -
Nu är det inte långt kvar tills det börjar ikväll =o)
-
*Längtar*
Loup Garou skrev 2009-09-22 17:30:46 följande:
Nu är det inte långt kvar tills det börjar ikväll =o) -
Har jag förstått rätt att det är slutaudition nu?