-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Har inga favoriter än heller man har ju inte fått se alla, men namn som fstnat är Erik, Kalle och Jon bara ett tjej namn har fastnat och det var Joy men vet inte vad jag tyckte om henne!
-
Är det någon mer än jag som inte heller kan med han Nils som kommer efter reklamen?!
Alltså hela han är så creepy... Jag pallar allvarligt inte att se honom... usch!! *ryser i hela kroppen* -
a fy fan... men han lät bättre i år ...GossipGirl skrev 2009-09-22 20:13:18 följande:Är det någon mer än jag som inte heller kan med han Nils som kommer efter reklamen?!Alltså hela han är så creepy... Jag pallar allvarligt inte att se honom... usch!! *ryser i hela kroppen* -
har kollat runt på TV4 hemsida... förut har man kunnat kolla på de som sökt men inte varit med i TV...ville se en bekanting som sökt men inte kom med...hoppas det kommer ut så småning om...
Tycker det är fantastiskt många som är jättebra på att sjunga i år.... -
jag skulle just fråga om det var nån mer än jag som inte inser hans storhet...GossipGirl skrev 2009-09-22 20:13:18 följande:Är det någon mer än jag som inte heller kan med han Nils som kommer efter reklamen?! Alltså hela han är så creepy... Jag pallar allvarligt inte att se honom... usch!! *ryser i hela kroppen* -
Jag tycker verkligen INTE om Nils!! Men gillar dock Erik
-
han ser ut som jamie oliver
-
Fairy of the Valley skrev 2009-09-22 20:21:39 följande:
han ser ut som jamie olivervet inte vad han heter dock... -
Erika var ju också bra =o)
-
shit va bra ende l är