• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • Viicii

FrökenDecibel: Välkommen! Vad roligt att du precis flyttat hit, har själv "bar" bott här i 2 år. Vart bor du?

VildaMathilda: Usch då, men det kan gå fort det där! Så snart snart.

AdriansMorsa: Jättebra! Ja det blir väl bra? Är det den som ligger rätt så nära den stora parken?

Låter café Björngården i Slottsskogen bra för dig med C4m1ll4?

• C4m1ll4
    Viicii skrev 2009-10-01 13:37:00 följande:
    FrökenDecibel: Välkommen! Vad roligt att du precis flyttat hit, har själv "bar" bott här i 2 år. Vart bor du?VildaMathilda: Usch då, men det kan gå fort det där! Så snart snart.AdriansMorsa: Jättebra! Ja det blir väl bra? Är det den som ligger rätt så nära den stora parken?Låter café Björngården i Slottsskogen bra för dig med C4m1ll4?
    sounds great!
  • Viicii

Jättebra! Då ses vi imorgon nedanför cafe Björngården 13.00, AdriansMorsa och C4m1lla.
    Vill fler hänga på så är det bara att komma! Ska bli trevligt.

• VildaMathilda

Hade gärna gått med om jag inte va så himla rund :P

Men hänger gärna på senare ,,,, :)

• Viicii

Självklart Zasata, välkommen!

Tack för i fredags C4m1lla och AdriansMorsa, var jättetrevligt. Det måste vi snart göra om, vore kul om fler ville hänga på då också?!

• AdriansMorsa

ja, det var jättekul!
    fast Adrian var ju inte på sitt bästa humör direkt :P en trött bebis är en sur bebis.

ja, vi får se till att göra om detta snart. och fler är ju givetvis välkommna! :)

• FrökenDecibel
    Viicii skrev 2009-10-01 13:37:00 följande:
    FrökenDecibel: Välkommen! Vad roligt att du precis flyttat hit, har själv "bar" bott här i 2 år. Vart bor du? VildaMathilda: Usch då, men det kan gå fort det där! Så snart snart. AdriansMorsa: Jättebra! Ja det blir väl bra? Är det den som ligger rätt så nära den stora parken? Låter café Björngården i Slottsskogen bra för dig med C4m1ll4?
    Jag bor på hisingen (ungefär vid coop eriksberg) Och du? :)
  • Viicii
    FrökenDecibel skrev 2009-10-04 22:16:39 följande:
    Jag bor på hisingen (ungefär vid coop eriksberg) Och du? :)
    Ok! Jag bor i Västra Frölunda : )..
Svar på tråden Unga mammor göteborg?