Unga mammor göteborg?
Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!
Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.
Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!
Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.
jag heter Liv, har ingen barnvagn med mig, men en blond liten tjej på 3år som pratar väldigt mycket!!!
jag heter camilla med en svart emmaljunga, och en sån plast väska från libero som får från bb som skötväska
Jag heter Vici. Har en svart brio vagn. Är mulatt och har krulligt hår =).
Ska bli så roligt att träffa er!
Måste också skriva lycka till till DaaLing som skulle sättas igång idag. Men jag gissar på att hon redan fött igår eller i förrigår, var ett tag sedan hon skrev,
Hoppas allt gått bra, DaaLing!
Hej hej ...
Ny här inne då ...Då jag fick ett medelande från Viccii om att det fanns mera unga mammor.. Jag vet inte kankse inte är så ung men men...
Berättar lite om mig själv i alla fall...
Mitt namn är Simone bor i angered med min Sambo och min dotter som är snart 6 år .. Fick henne när jag va 18 år gammal.. Nu väntar jag och min sambo en liten .. Bf är den 9 oktober.. Hade varit kanon kul med en träff men får nog hoppa denna träffen då jag är sååååå himla trött och orkeslös *suck*
BF- listan
30/12-09 - VitaBlomman, Första barnet
9/10-09- Vildamathilda Andra barnet
Födda- listan
16/7 - 06 udda3 Clara. 3år
14/4 Mellie182 Första barnet Vincent 4360g 55cm lång
17/5 AdriansMorsa, första barnet Adrian 3235g 48 cm
14/8 ViiCii, första barnet, Caylie 3875g 51cm
25/8 c4m1ll4, Första barnet Rasmus 2515, 44 cm
28/11-03. Vildamathilda Första barnet Mathilda 3580g 51 cm
Nu la jag till mig på både Bf listan och Födda listan
Välkommen!
Jag kan tyvärr inte komma på fredag, tjejer. Caylie har blivit sjuk och vi har fått ligga inne på sjukhus. Men nästa gång!
nej, va tråkigt! :( hoppas hon mår bra nu iaf! annars får hon krya på sig!
vi kan inte heller komma. jobbar tyvärr senare än planerat i morgon. men nästa gång e vi på !!!
nej men va typiskt!
men om sanningen ska fram så har det ju vart skitväder de senaste dagarna, så Slottskogen hade kanske ändå inte varit någon större hit?
Men Camilla, hur tycker du vi ska göra? Vi kanske ska ställa in imorgon och hitta en annan dag då alla kan? :)