• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • AdriansMorsa

jag hade helt glömt bort att adrian har babysim imorn mellan 9.30-10. efter det är han helt slut och sover ett bra tag. sen ska jag träna yoga kl 17.30 (hehe, yoga är min nya grej ^^) så för min del blir det nog lite stressigt imorn!

men på tisdagar är det också babyöppet mellan 13.30-16.00. alla som vill kan ju komma hem till mig innan och baka! kan du då josefin? och så kan vi gå till öppna förskolan efter det :)

när det gäller bad så hade åby passat bäst för oss, men de beror ju på vilket som passar bäst för er också! :)

• FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2009-11-18 17:49:42 följande:
    jag hade helt glömt bort att adrian har babysim imorn mellan 9.30-10. efter det är han helt slut och sover ett bra tag. sen ska jag träna yoga kl 17.30 (hehe, yoga är min nya grej ^^) så för min del blir det nog lite stressigt imorn! men på tisdagar är det också babyöppet mellan 13.30-16.00. alla som vill kan ju komma hem till mig innan och baka! kan du då josefin? och så kan vi gå till öppna förskolan efter det :) när det gäller bad så hade åby passat bäst för oss, men de beror ju på vilket som passar bäst för er också! :)
    Haha jag förstår, inga som helst problem. Behöver nog vara hemma och bara ta det lugnt i morgon ändå.
    men tisdag nästa vecka då är jag helt ledig och jag vill jätte gärna baka och komma på besök!
    Man kan ju plocka med lite ingredienser och sånt med, så bistår man med något menar jag :)
    tala bara om vilken tid som passar er bäst, för min egen del spelar det ingen roll alls!
  • livetlilla

Vilken öppen förskola är det ni pratar om? Och vart bor ni andra? Har skumläst lite i tråden men har inte full koll...;)

• iAnnaMaria
    zasata skrev 2009-11-19 10:56:43 följande:
    tisdagar den tiden passar inte mig alls om det är babyöppet då jag måste ha med ebba
    Babyöppet på Lindome öppa förskolan är måndagar 13.00 och torsdag är det rytmik för barn upp till 1 år...
    Om de dagarna passar bättre för någon :)
  • Viicii

Jag tycker det skulle vara kul med rytmik på torsdagen! Fler?

• Babymilia

Vad mysigt att träffa andra mammor =) Vad har ni haft för roliga träffar då? :)

• livetlilla

allt som är bara för bebisar går tyvärr bort för oss eftersom jag har 2-åringen hemma också..

museumen som finns i stan är ju gratis (de flesta,fördel med att vara ung ), som aktivitetsförslag,men inte så kul för små bebisar kanske..vi började nog gå när sonen var runt 8 mån..

• Viicii

Jättekul att det kommit så många nya!
    Kanske bäst att börja med fika/promenad eftersom barnen är i olika åldrar och det är ju något alla kan göra tillsammans? Eller museum eller bad..
    Finns det fler förslag på saker vi kan göra ALLIHOP?

• AdriansMorsa

Om ca en månad kan vi kanske gå på jul på liseberg tillsammans? det tycker iaf jag är hur mysigt som helst, och DET är iaf något som alla kan vara med på!

Svar på tråden Unga mammor göteborg?