lån trots kronofogden
hej tänkte kolla med er om ni vet ngt tex sms lån man kan ta fast man har kronofogden?? är verkligen akut snälla hjälp
hej tänkte kolla med er om ni vet ngt tex sms lån man kan ta fast man har kronofogden?? är verkligen akut snälla hjälp
Vad är det som är SÅ akut att du tänker ta ett SMS lån. Det löser inga problem! Problemet kommer istället att bli ändå värre än tidigare.
Du får nog ta vilket smslån du vill...men ajaj!
har man inte råd att köpa blöjor och välling denna månaden så är det verkligen akut finns ingen jag kan låna av.. och från soc har jag redan fått pengar av
Med tanke på hur de kan kräva tillbaka pengar så är de nog glada för alla som går på deras grej.
Pantbanken gör ingen kreditupplysningar. Så har du något värdefullt du kan pantsätta, smycken, kapitalvaror, kamera, musikinstrument t ex så har du möjlighet att få bättre ränta än via SMS-lån.
men har kollat på ngr så blir jag nekad
Har inte blue step lån man kan ta trots anmärkningar? Har för mig ja har hört de någonstans
har inget till värde vad jag kan komma på
blue step är ju bara bolån hmm...
Hade jag haft pengar över denna månad hade jag åkt in på banken direkt å satt in åt dig.
Men nu behöver jag mina pengar själv, då vi ska ner till Polen nästa Måndag för att träffa vårt lilltroll.
Har du verkligen ingen mamma eller pappa som kan kan låna dig 1000:- eller så?