Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Syrran79 skrev 2009-11-10 13:41:22 följande:
    Hej!Är det någon som vet varför overaller etc inte finns att köpa på lindexhemsida?
    har funnits innan, även Fix jackorna..kanske inte har så mkt kvar på lagret så de disponerat ut dem till butikerna istället?
  • AochJsMamma
    Bobbenn skrev 2009-11-10 16:14:47 följande:
    Vart? Hittar för 129 bara
    lägg i varukorgen, o sen när du går till kassan så ser man att de automatiskt dragit halva rea priset..jag undrade oxå.
  • AochJsMamma
    FrökenFreja skrev 2009-11-13 09:50:22 följande:
    Ni som har koll på Lindex utbud.. Förra året köpte jag ett flertal par med velourtights som jag tyckte var väldigt bra. Nu är de ju förstås för små.. men de har inte velourtights i sortimentet i år va?
    jo, på baby iaf. Har sett i brunt, rött o rosa.
  • AochJsMamma
    FrökenFreja skrev 2009-11-13 10:29:21 följande:
    Ah, har hittat dem nu.. Kollade på fel avdelning eftersom jag skulle ha strl 86. Finns ju på båda, knasigt nog :)
  • AochJsMamma
    pipsa skrev 2009-11-16 13:42:53 följande:
    på våran lindex va dom noga med att skulle vara 150 och inte 149
    samma här...(GBG Avenyn)
  • AochJsMamma
    Dallandra skrev 2009-11-16 16:16:32 följande:
    Åh var just inne på Lindex shoponline och de har ju fått in en jättefin zipjacka med matchande kjol (Bamsekollektionen) MÅSTE ha!!!!!Hmmm frågan är bara hur jag ska få min man att känna likadant, han tycker att tösen har kläder så det räcker Har ni några bra knep ?
    hihi jag smugglar bara in sakerna i garderoben när han inte ser.. han märker aldrig nåt, kommenterar bara att sonen har galet mkt kläder .-D
  • AochJsMamma
    Jessica24 skrev 2009-11-18 11:15:36 följande:
    Jag tycker den nya Bamse-velourtunikorna är så fina. Jag köper väldigt mycket Bamse till mina barn, men brukar velourtunikorna kosta 179 kr?Jag har för mig att dom brukar kosta 149 kr.Jaja, dom är hur som helst värda sitt pris. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
    jag är inte så förtjust i Bamse kollektionen, det finns mkt fint men köper sällan, men de där tunikorna är bara helt underbara! Med de prickiga veour leggingsen till...ljuvligt!
  • AochJsMamma
    MammaM skrev 2009-11-19 09:22:00 följande:
    Någon som vet Lindex policy gällande byten av vara på rea?Jag köpte nämligen ett par byxor på rea och det vart för stor storlek. Ringde kundtjänst för att se vart byxorna fanns. Gick till butiken och där var byxorna inte på rea så då fick jag inte byta till den nya storleken om jag inte betalade mellan skillnaden. Den butiken där jag köpte byxorna hade tydligen satt dem på rea pga att de hade få kvar. Har giltigt kvitto så det var inget problem.Någon som vet om det ska vara så här puckat för hur ska jag kunna veta att varan är read pga detta????? Var osäker redan i butik och då sa de att det är bara att byta om det vart fel....men de var tydligen inte så lätt.När jag tänkte efter så skulle den butiken jag bytt i göra en vinst. Först köper de mina byxor för 50:- och säljer ett par nya till mig för 150:-. Säljer mina "gamla" byxor i butik för 150:-.....den butiken gör ju en vinst på mig...eller tänker jag fel?
    var med om samma sak i somras..de sa att det var deras policy och min mamma blev så irreterad så hon ringde till kundtjänst och det stämmer tydligen. helt sjukt tycker jag, vad för det om de tar en M till exempel och hänger dit en L?? De får ju samma pris för byxan när de säljer den oavsett storlek?? Sen så tror jag at vissa expediter skiter i den regeln o byter ändå, antagligen för att de tycker regeln är pinsam, för jag har fått byta ibland ändå.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9