Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

anette 81 skrev 2009-10-20 19:54:05 följande:
    har hittat en ny på tradera från vintern 08/09
    det låter ju kanon! Jag tycker att fjolårets var snäppet snyggare...
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-10-21 08:52:42 följande:
    Elliegbg: Jag vann auktionen, du menar den jag vann el?
    länka pls!! Jag menar att jag tycker att förra årets jacka är snäppet snyggare än årets. Grattis till vinsten!!
  • AochJsMamma
    Lejån skrev 2009-10-21 22:06:30 följande:
    Den jackan är superbra ju, så länge inte dragkedjan krånglar som den gjorde för oss. Har köpt på mig en för stor till lilleman för jag blev avrådd från att köpa en 86:a, och tog en 92:a. Han kan ha den som klänning!
    haha de sa samma till mig i butik, men som tur var provade jag 92 på A och konstaterade att det abslout inte gick, räckte o blev över med en 86
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-10-21 22:18:00 följande:
    Får hoppas att den inte krånglar för mig bara

Var det ett bra pris eller betalade jag för mkt=
    det där är så svårt att svaar på, vet inte vad de brukar gå för på T..men den är ju helt ny och då tycker jag 322 spänn är ett bra pris, den kostar ju ändå 599 ny!
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-10-23 11:07:06 följande:
    Mamma har köpt mössan nu på pop, hon sa den är jättefin! Hoppas på att den kommer idag och att sonen kan ha den.
    kul!! Håller tummarna!
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2009-10-25 18:38:14 följande:
    Okej, tack!Så om jag betalar med mitt lindexkort så kan jag hämta det hos närmsta ombud sen?Låter bra då.
    tror det skiljer lite i fraktkostnad dock, men inga enorma summor vad jag minns
  • AochJsMamma
    Pinkie skrev 2009-10-26 10:43:16 följande:
    Jättefina! *hintar åt KappAhl att göra ett par "pojkiga" också"
    men de var väl inte flickiga? Tycker de funkar lika bra på pojk!!
  • AochJsMamma

Karl Fazer skrev 2009-10-26 22:34:07 följande:

Hur är det i era Kappahlbutiker? Här har det inte hänt någonting de senaste månaderna. Skittråkigt. Speciellt när man får en massa kuponger hela tiden
    här är det som vanligt..(och för övrigt precis som på Lindex där jag var igår)..Jättemycket nytt och fint på babyflick och absolut inget nytt på babypojk..skitkul!! Eller inte..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9