Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

molnen skrev 2009-09-22 19:04:25 följande:
    Någon som vet om FIX overallen finns i rött i babystorlekar ?
    har inte jag sett iaf, sist jag kollade var det bara en brun fån FIX på baby. Men de har ju den tok snygga rosa alt svarta på baby i år, sååååå fina! Dock inte Fix..
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2009-09-22 20:05:50 följande:
    Menar du denna:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx känns den lite Molo Holden
    hihi PRECIS vad jag tänkte när jag såg den!! O jag gillar inte årets Holden (eller det neongula i den rättare sagt...) så hade A varit mindre hade jag lätt köpt den svarta!
  • AochJsMamma

måste tillägga...hade det inte funnits gult på årets hade den haft svårt att mäta sig,,,men grymt snygg för o vara Lindex.

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2009-09-22 20:17:15 följande:
    Jag håller med dig och jag har köpt den svarta
    Ahaaa...lite avis att jag inte har en liten som får plats i en! Fast A har å andra sidan inte mindre än 9 uppsättningar vinterkläder i år, så han klarar sig nog..
  • AochJsMamma
    Ruso skrev 2009-09-23 12:45:49 följande:
    Den där auktionen är det tydligen många som anmält då den är vilseledande och olaglig på tradera...undrar bara varför Tradera inte tar bort den!!!Jag har även mailat säljaren innan och berättat felet och sagt att det är smart att ta bort Me&I... Det är ju INTE me&I utan den vanliga Lindexoverallen ju!!
    jag anmälde den när den las ut, men är ju som sagt kvar...verkar som om Tradera skiter i vilket så länge de får in sin provision!
  • AochJsMamma
    pipsa skrev 2009-09-24 08:36:19 följande:
    hur länge dröjer det när man beställer fårn lindex?
    sist jag beställde så beställde jag seeent onsdag kväll, på fredagen hade jag paketet i butik. Snabba ryck! Inte alltid det går så snabbt dock, tror det stod inom 7 dagar när jag beställde
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-09-25 10:18:40 följande:
    KappAhl har fina overaller annars, med vattenpelare. Blir billigare också om du har en 25%-kupong :)
    dom är jättefina! Ganska hög vattenpelare oxå, så vattentäta och andas, samt som du skriver 25% billigare med kupong ( som de för övrigt ÖSER över en just nu.. )
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-09-25 12:28:21 följande:
    Ska du ha mindre stl gillar jag fix overaller, med tossor på. Den hade jag förra året.
    jättefin, men ser så liten ut irl...blev lite förvånad att den största (80) var så liten, skiljer enormt mkt mellan den i 80 och den andra FIX i 86..men fin är den!

Köpte såååååå fina röda stuprörs jeans till sonen idag, i strechmaterial, heelt kär!!!
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-09-26 08:23:05 följande:
    Baby och pojk/flick skiljer en hel del. Men du har ju upp till 86 på de overallerna?
    Kikade på den största och den var liiiiten, för mig att största är 80 precis som på fleeceoverallerna och den snygga vinteroverallen med två dragkedjor, de går bara till 80..om den finns i 86 så var det isåfall en väldigt liten 86, passar nog snarare en 74/80
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9