Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

karmasus skrev 2009-09-17 10:39:36 följande:
    Och vet ni vad?Det går att kombinera med koden: facebook =) (20% på hela köpet)
    hihi, kanon! Gjorde det igår, men vill så gärna ha till butik oxå,o så kom du som självaste jultomten! Får bli en sväng till stan efter Öppna förskolan i eftrmiddag!
  • AochJsMamma
    Känslan skrev 2009-09-17 18:22:59 följande:
    Kan man använda 30% rabatten på damkläder på en väska på Lindex,ngn som vet?
    vet inte, men tycker att det borde gå....
  • AochJsMamma

Jag fick en lapp igår, när jag hämtade den fiiina röda FIX jackan jag beställt till sonen, som gav 25% på ett helt köp under deras vip-kväll fraämöver, kul! Synd att det inte var en annan Lindex butik bara, denna är inte superkul. Iallafall, tänkte att det kanaske är fler butiker som har såna lappar? Man får dem när man handlar, låg bakom kassan.

• AochJsMamma
    yoshimi skrev 2009-09-20 10:48:57 följande:
    Butiken i Amhult Torslanda har VIP kväll imorgon med 25% på allt.
    var det oxå en sån där lapp? Känns ju som om alla butiker borde ha en sån kväll o inte bara specifika...ser nu att min lapp gäller den 24/9 kl 19.15 till 21
  • AochJsMamma
    Jessica24 skrev 2009-09-20 14:14:53 följande:
    Någon som vet om det är OK att öppna ett paket med kläder som man beställt och hämtar ut i butiken, och sedan byter direkt till ett annat plagg?
    jag gjorde så igår, hade beställt en fix jacka i 92 eftersom 86 varslut men de hade 86 i butiken..var dock tydligen lite småkrångligt att byta eftersom jag hade fått rabatt ggr 2 (30% plus 20%) men de fixade det ändå, toppen tjejer/kvinnor som jobbar där, serviceminded o kanon! ). Öppnade på plats i kassan o bytte.
  • AochJsMamma

Måste tillägga, de hade stoppat ner gratis vantarna i påsen även om jag hade glömt att skriva i en kod om att få vantarna gratis, sjysst tycker jag!!

• AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-09-20 19:29:50 följande:
    Finns det en kod om det? ;>
    ja, det stod under bilden om gratisvantarna på hemsidan när man klickat sig vidare till Barn.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9