Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Lantani skrev 2009-10-09 16:23:55 följande:
    Någon som vet hur långt tid det brukar ta när man beställer från webben tills att de finns hos Lindex?
    olika..förra ggn beställe jag sent onsdag kväll o fick paketet på fredagen. Gången innan tog det nån vecka..
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2009-10-09 16:23:55 följande:
    Någon som vet hur långt tid det brukar ta när man beställer från webben tills att de finns hos Lindex?
    olika..förra ggn beställe jag sent onsdag kväll o fick paketet på fredagen. Gången innan tog det nån vecka..
  • AochJsMamma

vågar vi tro att det kommer kuponger i veckan? HOPPAS! Har en hel del jag vill köpa!! *håller tummarna för 30% på ett helt köp*

• AochJsMamma
    jessiik skrev 2009-10-14 18:19:39 följande:
    fick hem 25% på ett köp idag i brevlådan, så det är påväg :)
    Jippie!! Då blevd et sm jag hoppades!! Köpte för 1300 på Lindex idag till Alexander, men då åker banne mig allt tillbaks, rätt mkt pengar ändå
  • AochJsMamma

VARFÖR blir det hela tiden full pris för Mumin brickan??? Drogs av automatiskt en gång, sen blev det fullpris igen o nu när jag ska genomföra köpet så står det fullpris på brickan...

• AochJsMamma
    star67 skrev 2009-10-18 19:13:02 följande:
    om man beställer något för tex 200kr och efter rabatt blir 120 och man vill bytta mot något annant som är för 200 kr då betalar man inget extra eller??
    menar du om du får rabatt på den nya varan? Jag har fått det iallafall, om jag tex köpt en tröja med en 30% kupong och sen bytt till en annan vara så har jag fått "föra över" rabatten till det nya plagget.
  • AochJsMamma

Vintage serien från kappahl, såg den i butik igår o den är SÅÅÅ fin!! Hade jag haft en dotter hade jag köpt typ allt! o kupong fick jag i lådan igår så det kommer säkert till er oxå..trist att de inte har gjort ett enda pojkplagg bara..

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-10-20 17:47:19 följande:
    Tack. Är fixjackan normal i storleken?
    normal till lite lite stor..
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-10-20 19:00:24 följande:
    då kanske storlek 86 blir för stort?
    den funkar på alex iallafall, är inte för stor. Och 80 finns ju inte...
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-10-20 19:27:01 följande:
    wilma är 80 lång, hur lång är Alex?
    80 eller 81 cm, var lite svårt att få ett exakt mått
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9