• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • maadicken

ja det kändes ju lite skumt att inte pop ville vara med... men det lär väl märkas under vintern om nåt har ändrats. är man inte nöjd köper man ju inte samma sak nästa gång   fast ett år vet jag att overalltestet blev missvisande för pop:s del. då testade dom ju deras bävernylonsoverall mot andra märkens funktionsoveraller, och det blir ju inte samma sak...

och kavat var det jag ville se i skotestet ja

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Bobbenn
    Glittrax skrev 2009-10-05 21:14:11 följande:
    vad konstigt att inte jag fått vi föräldrar idag...? Bobbenn vart bor du? för antar att om man bor ovanför gävle får man vänta längre som allt annat...
    Lidköping Västragöta land
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Bobbenn
    Wilmis07 skrev 2009-10-06 09:00:53 följande:
    Polarn o pyret och Didrikson hade avböjt att vara med i testet.
    Dom är väl rädda
  • Bobbenn

Vi har en Reima tec, en Me too och en gekås overall. Ingen med i testet

ullfodrade viking och kavat stövlar har vi oxå. Tror vi överlever

• Lantani

Idag blev de en sväng till stan. Blev de röda smala jeansen i strl 86, supersnygga. Sen blev det lite nätshoppning av bla nya muminkoftan, den nya svarta mumintröjan, body och bamsebyxor till sonens kusin och den blåa heldressen i strl 80 Jag är nöjd och lite fattigare hehe

• Mamma och Mor

Nu behöver jag lite tips inför jeansköp åt lilla treåriga dottern :)
    Hon är en rätt så slank tjej med långa ben så var hittar jag jeans med smal passform som sitter bra? Reglerbar midja kan ju vara en fördel.
    Lindex, Kappahl, Coop, POP? Är öppen för alla förslag, huvudsaken är att jeansen sitter bra och inte hasar ner {#lang_emotions_laughing}  Hon har inte blöja längre, så det är inget man behöver ha i åtanke.

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • AochJsMamma
    Mamma och Mor skrev 2009-10-06 20:41:56 följande:
    Nu behöver jag lite tips inför jeansköp åt lilla treåriga dottern :)Hon är en rätt så slank tjej med långa ben så var hittar jag jeans med smal passform som sitter bra? Reglerbar midja kan ju vara en fördel.Lindex, Kappahl, Coop, POP? Är öppen för alla förslag, huvudsaken är att jeansen sitter bra och inte hasar ner   Hon har inte blöja längre, så det är inget man behöver ha i åtanke.
    Vissa Nova star modeller (de som inte är fullt lika baggy) och PoPs slim jeans. Finns säkert nåt som motsvarande på större avd, på baby heter de baby slim tror jag.
  • Bobbenn
    Nu behöver jag lite tips inför jeansköp åt lilla treåriga dottern :)Hon är en rätt så slank tjej med långa ben så var hittar jag jeans med smal passform som sitter bra? Reglerbar midja kan ju vara en fördel.Lindex, Kappahl, Coop, POP? Är öppen för alla förslag, huvudsaken är att jeansen sitter bra och inte hasar ner   Hon har inte blöja längre, så det är inget man behöver ha i åtanke.
    http://zoozan.blogg.se/2009/october/det-senaste.html   lindex
  • Ruso
    Me&I har fina jeans till smala barn, och reglerbar midja också! Rekommenderas!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9