• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Lantani
    AochJsMamma skrev 2009-10-07 10:27:32 följande:
    ja men just det ja!!! Det stämmer, var inte det förra året? Eller var det året innan...minns att jagköpte en kofta till mormor i julklapp iallafall med 50%..DET vore juinte fel!! Skulle dock vara skönt att ha rabbat på allt vid ett tillfälle, istället för att sprinag till alla Lindex i GBG för att få rabatt på allt.. Får ju kuponger av mamma, bästisen etc.. Sen är jag lite rädd att det jag vill ha från Mumin tar slut...jag frågade igår och då sa de att de inte får börja sälja de nya muminkläderna förrän nästa vecka...men de säljs ju på webben..hur är det hos er??
    Hos oss har de inte börjat sälja nya mumin än. Vågade inte vänta, så igår beställde jag kofta och den svarta tröjan och så köpte jag de röda smala jeansen på lindex när jag var där igår, tror det blir så fint ihop
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2009-10-07 10:32:24 följande:
    Hos oss har de inte börjat sälja nya mumin än. Vågade inte vänta, så igår beställde jag kofta och den svarta tröjan och så köpte jag de röda smala jeansen på lindex när jag var där igår, tror det blir så fint ihop
    ok..kanske oxå ska beställa då...de röda jeansen har vi redan, så fina!
  • Lantani
    AochJsMamma skrev 2009-10-07 10:39:19 följande:
    ok..kanske oxå ska beställa då...de röda jeansen har vi redan, så fina!
    Ja de är jättefina. Var först väldigt inne på de lila, men tänkte att det är läattare att matcha de röda.
  • Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2009-10-07 07:36:21 följande:
    fin!!Har sett en del jag skulle vilj aha, både till mig och till Alex. så ett 30& på hela köpet vore int efel..var länge sen nu väl?? O närmare jul trir jag ju inte de har det, då brukar de väl inte ha så måna rabatter efetrsom folk handlar ändå i julklappar, till julfester etc..så vågar vi tro att det kommer en sån kring mitten av månaden??
    Jag har för mig att det var i oktober nån sån kupong kom förra året, för jag minns att jag passade på att köpa lite julklappar då även om det kändes lite tidigt.
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2009-10-07 12:20:39 följande:
    Jag har för mig att det var i oktober nån sån kupong kom förra året, för jag minns att jag passade på att köpa lite julklappar då även om det kändes lite tidigt.
    hoppas SÅ att du har rätt!!
  • Tvillingmamma2007
    Glittrax skrev 2009-10-06 21:42:18 följande:
    fick du nån tidning idag? jag fick ingen och tycker det är väldigt konstigt, var en som skrev här att hon fick den för en vecka sen, sån skillnad ska det ju inte vara tycker jag!
    Japp jag fick min igår!
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-10-06 22:18:41 följande:

vem var det som köpte mikk-line vinteroveraller till sina tvillingpojkar samtidigt som jag köpte en till min dotter förra året?
    Moi!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9