• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • MTG

såg att de redan börjat rea muminkläder i butik nu, iaf i västerås. kanske är för att nytt är på väg? stod länge och höll i ett set med leggings och klänning, men gav mig. hon behöver inte mer kläder just nu och vill inte slösshoppa. vet inte vad som flygit i mig ;)

• sarismaris
    MTG skrev 2009-10-09 14:13:40 följande:
    såg att de redan börjat rea muminkläder i butik nu, iaf i västerås. kanske är för att nytt är på väg? stod länge och höll i ett set med leggings och klänning, men gav mig. hon behöver inte mer kläder just nu och vill inte slösshoppa. vet inte vad som flygit i mig ;)
    De har reat förra omgången av Mumin i Sunne också ett tag nu! Jag har dock inte sett det setet med klänning/leggings på rean.. I så fall skulle jag nog köpa det...kanske.. Vad kostade det på rean där du såg det??
    Towa 051125 & Ella 080413
  • straw2008

Coca cola light skrev 2009-10-08 22:30:47 följande:

Här kommer två koder som jag fick i mina två babybagar på förlossningen. Det är 30 % på ett valfritt babyplagg på båda koderna. NB0932 gäller tom 100731 P01001 tom 100228
    TACK !!!

Använde dina koder o fick 80 kr rabatt på två plagg!!!

LOVELY
  • Lantani

Någon som vet hur långt tid det brukar ta när man beställer från webben tills att de finns hos Lindex?

• AochJsMamma
    Lantani skrev 2009-10-09 16:23:55 följande:
    Någon som vet hur långt tid det brukar ta när man beställer från webben tills att de finns hos Lindex?
    olika..förra ggn beställe jag sent onsdag kväll o fick paketet på fredagen. Gången innan tog det nån vecka..
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2009-10-09 16:23:55 följande:
    olika..förra ggn beställe jag sent onsdag kväll o fick paketet på fredagen. Gången innan tog det nån vecka..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9