• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2009-10-08 19:56:14 följande:
    någon har en tips på pippi grerer vill köpa något till födelse dag present?? hon giller pippi eller pussel eller något instrument. någon har en bra tips och var kan man hitta biligare??tack
    gekås Ullared!!!
  • star67
    AochJsMamma skrev 2009-10-08 20:20:33 följande:
    gekås Ullared!!!
    ja var där föra vecka men tänkte inte på det, hennes mamma köpte ett pippi hus till henne. det är på lördag så hinner inte och beställa något. men kanske eko eller coop har något i bra pris. någon vet???
  • Bobbenn
    sarismaris skrev 2009-10-08 19:58:08 följande:
    Men åååh... Nu är jag shoppingsugen igen! Jag som inte skulle handla nå mer kläder till barnen den här månaden.. Men stora tjejen fyller ju år i november, så hittar jag nåt till henne kan hon ju få det i present..  Och minstingen blir ju faktiskt 1½ om 5 dagar. Visst måste man få lite kläder i present då också?? Är sugen på den här:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673...Men va synd att det inte är som ett set med tillhörande leggings till, det brukar det ju va till klänningar av den sorten!Är helt inne på lila nu, och hoppas på nåt mer lila i Mumin-serien på barnavd! Gillar inte de tröjorna som kommit hittills sådär jättemycke.. Kanske den ljuslila med Lilla My..
    Enfärgade rosa funkar väl?
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Buttelina
    sarismaris skrev 2009-10-08 19:58:08 följande:
    Men åååh... Nu är jag shoppingsugen igen! Jag som inte skulle handla nå mer kläder till barnen den här månaden.. Men stora tjejen fyller ju år i november, så hittar jag nåt till henne kan hon ju få det i present..  Och minstingen blir ju faktiskt 1½ om 5 dagar. Visst måste man få lite kläder i present då också?? Är sugen på den här:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673...Men va synd att det inte är som ett set med tillhörande leggings till, det brukar det ju va till klänningar av den sorten!Är helt inne på lila nu, och hoppas på nåt mer lila i Mumin-serien på barnavd! Gillar inte de tröjorna som kommit hittills sådär jättemycke.. Kanske den ljuslila med Lilla My..
    sååå himla fiina mumin till baby!! underbara! de printen som kommit i bodysar var ju bara såå fina!! dom skulle jag vilja ha i tröja till störra barn
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • sarismaris
    Bobbenn skrev 2009-10-08 20:37:00 följande:
    Enfärgade rosa funkar väl?
    Njaa..kanske.. {#lang_emotions_wink} Men jag skulle nog hellre vilja ha mörklila..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Coca cola light

Här kommer två koder som jag fick i mina två babybagar på förlossningen. Det är 30 % på ett valfritt babyplagg på båda koderna.

NB0932 gäller tom 100731
    P01001 tom 100228

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9