• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Bobbenn
    pelagonia skrev 2009-10-17 06:39:48 följande:
    Gäller rabatten på 3 bet för 2 oxå ? Alltså 25 % på ett köp
    Det kan inte kombineras nej..
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • Bobbenn
    Finesse skrev 2009-10-17 11:38:38 följande:
    jag behöll den.. vi provade den på henne när mina föräldrar var här och dom tyckte att en storlek större skulle göra så att hon inte ens skulle kunna röra sig.. för den är lång i armar och ben, den i 92, å den i 98 skulle ju vara ännu större.. Hon verkar ha lång överkropp min dotter. Nästa år får jag försöka hitta nån overall som passar henne bättre.
    Fast lite stor ska den ju va så dom kan sitta ordentligt och så
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • Xgirl83
    Bobbenn skrev 2009-10-17 11:48:19 följande:
    Det kan inte kombineras nej..
    I butik ska det väl gå, har alltid gått för mig. Men i shop online verkar tyvärr systemet väldigt begränsat i vad det klarar av att hantera.
  • star67

oj vad ska göra med min dotter?? Jag hade köpt en klänning från lindex när det var rea köp 2 bt för 1, jag köpte en bh till min och var på kassan och hon sa till mig att jag får välja något annat och jag tog snabbt en klänning jag tyckte inte att den var jätte fin men hade inte tid att välja så tänkte bytta den sen. men när jag kom hem min dotter älskade klänningen och nu hon vill ha den hela tiden när trots att den är jätte tunn. de hade jätte många men tror inte att de har nu, men jag vill inte att hon ska ha den den är tunn och det är kalt nu. det är en sånt.
    www.tradera.com/NY-KLANNING-FRAN-LINDEX-STL-98-auktion_97993506

• Xgirl83
    star67 skrev 2009-10-17 13:21:20 följande:
    oj vad ska göra med min dotter?? Jag hade köpt en klänning från lindex när det var rea köp 2 bt för 1, jag köpte en bh till min och var på kassan och hon sa till mig att jag får välja något annat och jag tog snabbt en klänning jag tyckte inte att den var jätte fin men hade inte tid att välja så tänkte bytta den sen. men när jag kom hem min dotter älskade klänningen och nu hon vill ha den hela tiden när trots att den är jätte tunn. de hade jätte många men tror inte att de har nu, men jag vill inte att hon ska ha den den är tunn och det är kalt nu. det är en sånt. www.tradera.com/NY-KLANNING-FRAN-LINDEX-STL-9...
    Kan hon inte ha en enfärgad långärmad tröja under då, och så strumpbyxor?
  • maggan75
    star67 skrev 2009-10-17 13:21:20 följande:
    oj vad ska göra med min dotter?? Jag hade köpt en klänning från lindex när det var rea köp 2 bt för 1, jag köpte en bh till min och var på kassan och hon sa till mig att jag får välja något annat och jag tog snabbt en klänning jag tyckte inte att den var jätte fin men hade inte tid att välja så tänkte bytta den sen. men när jag kom hem min dotter älskade klänningen och nu hon vill ha den hela tiden när trots att den är jätte tunn. de hade jätte många men tror inte att de har nu, men jag vill inte att hon ska ha den den är tunn och det är kalt nu. det är en sånt.www.tradera.com/NY-KLANNING-FRAN-LINDEX-STL-9...#pic
    Det går ju ha tajts/strumpbyxor och långärmad tröja under
  • star67

hon brukar ha en tights under men tröja vill hon inte. nu hon badar och jag blötade klänningen hon började gråtta hård för att jag gjorde det och vill inte ha något annat. hon kan inte glömma den. ibland när hon sover hos mig hon säger blomma blomma hon kalar klänningen för blomma . jätte konstet faktiskt.

• sarismaris
    LillaJag89 skrev 2009-10-17 13:38:05 följande:
    om man beställer i webshop med 25% på allt, registreras den då? eller kan jag handla i butik med kupongen också?
    Du kan använda både kupongen i butik och koden på nätet! {#lang_emotions_smile}
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9