• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • lilyanna
    Lantani skrev 2009-10-15 19:43:22 följande:
    Kan man använda 25% på ett helt köp + smset på 20% på en vara samtidigt eller är det förbra för att vara sant?
    Även om det inte står något om det på kupongerna så kan man inte kombinera dem i butik, försökte med det själv idag nämligen.
  • charmmiss
    lilyanna skrev 2009-10-15 19:57:31 följande:
    Även om det inte står något om det på kupongerna så kan man inte kombinera dem i butik, försökte med det själv idag nämligen.
    det var ju synd, men det e nog som vanligt , att det är olika från butik till butik
  • puh fantast

Nu finns de randiga bamsetunikorna på outleten på nätet =) Tog den lila till dottern, fanns inte rätt storlek i de andra färgerna.
    Och 25% på ett helt köp funkar även på rean Så det blir billigt.

• Smultronhjärta
    solstraalen skrev 2009-10-15 20:53:24 följande:
    Åh jag vill ha en koooood. =)
    LC0942
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Hallontårta

Någon som vet var jag kan hitta en varm gó vintermössa med knäppband under hakan åt en tvååring?? Håller på att leta ihjäl mig!

• Madge
    Hallontårta skrev 2009-10-15 21:12:21 följande:
    Någon som vet var jag kan hitta en varm gó vintermössa med knäppband under hakan åt en tvååring?? Håller på att leta ihjäl mig!
    Pop?
  • sarismaris
    Lantani skrev 2009-10-15 19:43:22 följande:
    Kan man använda 25% på ett helt köp + smset på 20% på en vara samtidigt eller är det förbra för att vara sant?
    Hmm..hur menar du nu?? Ska du handla vid ett tillfälle, så får du ju 25% på hela köpet. Vad ska du då med 20 % till...?
    Eller fattar jag inte vad du menar..?
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9