• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • star67
    LillaJag89 skrev 2009-10-17 18:24:11 följande:
    alla koder funka på min beställning, eller får beställa från mamma sida eftersom lndex vägrar ge mig nytt lösen. blir en hel del nytt till lilldamen, hon som inte behövde kläder ju, haha
    ja jag provade ta mindre varor och gick inte att kombenera alla.

just nu behöver inte något de har ganska mycket kläder just nu, det var mudd jeans som jag var intresserad att köpa men tyvärr finns inte i webb shop, tog igår från butiken men frågade inte om jag kunde kombenera 20% på sms och 25% på hela köpet. ska fråga de imorgon.
  • Cranium

Jeeeee! Betalade 351kr istället för 595,50.
    Snart har Isabell mycket fina kläder :)

• Mysaaan
    star67 skrev 2009-10-17 14:32:37 följande:
    funkade att kombenera alla kodar för mig 2 30% och 20% och 25%
    Vad är det för 30%?
  • star67
    Mysaaan skrev 2009-10-18 10:19:18 följande:
    Vad är det för 30%?
    P01001 , NB0932
  • sunnanå

Hej!

Har inte senaste listan på alla rabattkoder,nån som kan skicka till mig el skriva här,sen vad alla koder står för.

Tacksam för hjälp.

• sarismaris

Shoppade lite i fredags! {#lang_emotions_laughing}
    Blev rosa Mumin-tunika + randiga velourleggings + matchande strumpor + Bamsetrosor till stora tjejen.
    Lila leggings med fastsydd velourkjol + lilarandig tröja t3b2 + randig Mumintröja med matchande strumpor + pyjamas till lilltösen.

Minstingen har idag på sej leggingsen med kjol och randiga tröjan från t3b2 - superfint!! Gillar verkligen de lila färgerna!! Kjolen va verkligen så fin på!! Skulle gärna köpa en annan färg också!

Towa 051125 & Ella 080413
  • star67

om man beställer något för tex 200kr och efter rabatt blir 120 och man vill bytta mot något annant som är för 200 kr då betalar man inget extra eller??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9