• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • mortillsju
    Finesse skrev 2009-10-16 12:38:57 följande:
    Hjälp!! Jag har köpt FIX overall till Ebba i år.. storlek 92.. MEN hon växer så det knakar så overallen sitter precis bra nu.. hittade igår en i 98 som jag la undan tills idag.. Ringde dit och bad dom mäta. 92: Armar: 29, Ben: 32, Rygg: 55 98: Armar: ca. 32, Ben: 37, Rygg 55,5 Det är just över ryggen (kroppen) som den börjar bli tajt, den i 92 alltså, och den är nästan stor i ben och sitter helt ok i armarna.. vad ska jag göra? Byta till 98 eller behålla 92?
    Byt modell skulle jag säga. den verkar inte vara rätt för din lilla.
  • Finesse
    mortillsju skrev 2009-10-16 13:34:46 följande:
    Byt modell skulle jag säga. den verkar inte vara rätt för din lilla.
    fast det har jag inte råd med.. kan inte få pengarna tillbaka då jag inte har nåt kvitto kvar..
  • jannah

Skickade precis iväg en beställning från webshoppen. Utnyttjade både 20% på en vara och 25% på ett helt köp... Kunde kombinera dom! :)
    Det blev den ljuslila mumin-klänningen från baby-avdelningen (stl. 86), lila velourtunikan och de randiga velourtightsen från Bamse (stl. 92) och en lila & svart-randig mössa.
    Allt jag köper är lila nu för tiden! Älskar lila! :)

¤ Othilia 080524 ¤
  • puh fantast

Finesse: de kanske har någon annan modell på Lindex som passar bättre. Och är den billigare får du ju nå´t annat oxå. Känns skumt att det bara skiljer 0,5 cm på rygglängden.

• charmmiss
    jannah skrev 2009-10-16 15:51:01 följande:
    Skickade precis iväg en beställning från webshoppen. Utnyttjade både 20% på en vara och 25% på ett helt köp... Kunde kombinera dom! :)Det blev den ljuslila mumin-klänningen från baby-avdelningen (stl. 86), lila velourtunikan och de randiga velourtightsen från Bamse (stl. 92) och en lila & svart-randig mössa.Allt jag köper är lila nu för tiden! Älskar lila! :)
    vilken rabattkod hade du på 20%
  • Lantani

på webben kunde jag bara använda en av koderna, men det blev bra ändå svart lila randig tröja, röd randig body, röda joggingbyxor och så de svarta muminbyxorna med lila rand. 249 kr för allt Sen har jag innan köpt svarta nya mumintröjan, muminkoftan och lite annat, så nu får det nog vara sluthandlat på kläder på ett tag känner jag.

• Lantani
    molnen skrev 2009-10-16 17:13:50 följande:
    LC1509
    Funade inte för mig att kombinera.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9